Norjan Roswi julkaisee B2B-verkkokaupan norjalaisille jälleenmyyjille

Norjan Roswi julkaisee B2B-verkkokaupan norjalaisille jälleenmyyjille

Roswi jatkaa kasvuaan ja panostaa täysillä norjalaisiin markkinoihin perustamalla B2B-verkkokaupan Norjaan.

Roswi on laadukkaiden urheilu-, vapaa-aika-, ulkoilmaelämä- ja keittiötuotteiden jakelija. Saman katon alta löytyy asiakkaiden iloksi maailman huippumerkkejä, kuten ENO, Hydrapak, Fällkniven, ECOlunchbox, Keybak, Boomerang, T-Reign ja Humangear.

Yrityksen tavoitteena on kasvattaa jälleenmyyjien verkkokaupan valikoimaa sitä mukaa kun lupa-asiat saadaan kuntoon. Roswi on viime vuosina kasvanut ja laajentanut toimintaansa maantieteellisesti ja laadukkaan valikoiman suhteen. Verkkokauppa on tärkeä osa kasvustrategiaamme, ja sellainen on jo entuudestaan Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa ja nyt siis myös Norjassa.

"Toiminnan laajentaminen maantieteellisesti verkkokaupan kautta tukee kunkin markkina-alueen myyntiä. Nykyisillä ja tulevilla jälleenmyyjillä on mielestämme myös erinomaiset mahdollisuudet kasvaa kanssamme. Verkkokaupan kautta voimme auttaa asiakaitamme toimimaan ketterästi, sillä se tarjoaa joustavuutta, läpinäkyvyyttä ja nopean pääsyn tuotteisiin ja markkinointimateriaaleihimme", Roswin toimitusjohtaja Christopher Carlander kertoo.

Roswi.no-verkkokaupassa on saatavilla valikoituja tuotteita, joihin Roswilla on myyntioikeudet Norjassa. Norjalaiset jälleenmyyjät voivat nyt tilata tuotteita vuorokauden ympäri, tarkistaa varastosaldon ja tilaushistorian, ladata korkealaatuisia kuvia ja paljon muuta.

"Norjan markkinoille siirtyminen on meistä todella jännittävää. Näemme selkeän tarpeen tuotteille, jotka helpottavat ja jopa edistävät Norjan kauniissa luonnossa viihtymistä. Havaintojemme mukaan Norjassa on paljon urheilu- ja ulkoilmaharrastajia, jotka arvostavat korkealaatuisia ja fiksuja tuotteita, joita tarjoamme Norjassa", Roswin verkkokauppa- ja markkinointivastaava Cecilia Theisinger kertoo.

Verkkokauppa on valmis norjalaisten jälleenmyyjien käyttöön. Jos haluaa ostaa tuotteita roswi.no-verkkokaupasta, jälleenmyyjän on luotava Roswi-asiakastili. Tiliä voi hakea kotisivulta.

Tervetuloa roswi.no-verkkokauppaan!

Alla yhteystiedot:

Christopher Carlander
Puh: +46-(0)8-505 665 00
Email: christopher.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger
Vastaava henkilö, Markkinat
Puh: +46-(0)8-505 665 27
Email: cecilia.theisinger@roswi.se

Aiheet

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Laatutuotteita keittiöön, urheiluun, vapaa-aikaan ja ulkoilmaelämään

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Roswi FI
Vendevägen 85B