SCARPA ja Darn Tough ovat aloittaneet yhteistyön Ängsö Trail Runin kanssa

Tiedote -

SCARPA ja Darn Tough ovat Ängsö Trail Run -tapahtuman uusia innostavia yhteistyökumppaneita

SCARPA ja Darn Tough ovat aloittaneet yhteistyön Ängsö Trail Runin kanssa. Tämä on luonnollinen askel kaikille osapuolille, koska kaikki ovat yhtä kiinnostuneita luonnon haasteista ja aktiviteeteista. Vihdoinkin tarjolla on taas paljon juoksukilpailuja!

Ängsö Trail Run toivottaa kaikki lämpimästi tervetulleiksi vuoden 2022 tapahtumaan, joka järjestetään uudella kilpailualueella ja jossa on osittain uudet reitit, mukaan lukien yksi todellinen yllätys! Sekä SCARPA että Ängsö Trail Run ovat viimeaikoina havainneet huomattavasti lisääntyneen mielenkiinnon maastojuoksuun ja muihin luontoaktiviteetteihin. Yhteistyön kautta molemmat osapuolet pyrkivät edistämään sitä, että yhä useampi ihminen innostuisi paitsi juoksusta, myös kiipeilystä, vaelluksesta ja muista luontoaktiviteeteista 17.9. järjestettävässä tapahtumassa.

Ängsö Trail Run on perheystävällinen juoksukilpailu niille, jotka pitävät haasteista, juoksemisesta ja kauniista luonnosta. Tarjolla eri pituisia reittejä: 11 km, 21 km, 32 km ja 66 km. Reitit ovat korkeudeltaan vaihtelevia, ja jokaiselle on tarjolla jotakin tasosta riippumatta.

SCARPA valmistaa korkealaatuisia kenkiä, joiden innovatiivinen design soveltuu eri aktiviteeteille, kuten myös vuoristoon. Se keskittyy nyt tarmokkaasti maastojuoksuun, ja Ängsö Trail Run on sille luonnollinen tapa lisätä tuotemerkkinsä tunnettuutta sekä luoda innostusta ja kiinnostusta osallistujien keskuudessa.

Darn Tough on perheyritys Vermontista. Se panostaa kestävien ja mukavien villasukkien valmistukseen. Sukat ovat todella istuvia ja niillä on elinikäinen takuu.

– On todella inspiroivaa tehdä yhteistyötä samanhenkisten ihmisten kanssa, ja meillä synkkasi heti tapahtumanjärjestäjien, Martinin ja Rodden kanssa. Kun haluamme asettaa SCARPAn ja Darn Toughin maastojuoksun kartalle, tärkeintä on tarjota mahdollisimman monille hyviä kokemuksia tuotteista. Ängsö Trail Runissa käy juuri oikea kohderyhmä, sanoo SCARPAn Key Account Manager Mikael Hasselrot.

– Odotamme kovasti tämän vuoden kilpailua ja yhteistyötä Roswin porukan kanssa, sanovat Martin ja Rodde, Ängsö Trail Runin perustajat.

Tapahtuman lähtö- ja maalialueella tullaan järjestämään sekä osallistujille että katsojille mahdollisuuksia testata ja ostaa SCARPAn ja Darn Toughin viimeisimpiä uutuuksia ja malleja joko juoksua tai myöhempää harjoittelua varten. Lisäksi esitellään laajaa valikoimaa vaellus- ja kiipeilyvarusteita, ja kiipeilyä pääsee myös kokeilemaan.

SCARPAn menestys perustuu vahvoihin perinteisiin ja kovaan yrittäjähenkiseen työhön. Korkean laadun merkitys ymmärrettiin jo vuonna 1956, kun ensimmäinen Parisotto-sukupolvi aloitti SCARPA-matkansa. Juuri laatu teki SCARPA:n ensimmäisistä kengistä nopeasti suositut. Tänä päivänä SCARPAn kenkiä käyttävät niin ammattikiipeilijät ja kilpajuoksijat kuin urheilun ja ulkoilun ystävät ympäri maailmaa. SCARPA keskittyy luovuuteen ja innovatiivisuuteen valmistaessaan vaativiin olosuhteisiin suunniteltuja ainutlaatuisia kenkiä. Suunnittelun keskiössä ovat ihmisten elämykset.

Darn Tough on omistautunut täydellä sydämellä ja menestyksekkäästi sukkien suunnitteluun, kehitykseen ja valmistukseen tehtaallaan Vermontissa jo vuodesta 1978 asti. Perheyrityksessä panostetaan kestävien ja teknisten RWS-sertifioidusta villasta valmistettavien sukkien kehittämiseen. Darn Tough -sukista on saatavana monia erilaisia malleja. Sukat sopivat erinomaisesti kaikille, jotka arvostavat tyyliä, toimivuutta ja istuvuutta.

Kategoriat

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Lehdistön yhteyshenkilö Presskontakt 08-505 665 45

Laatutuotteita keittiöön, urheiluun, vapaa-aikaan ja ulkoilmaelämään

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Roswi FI
Vendevägen 85B