Ohita
Kuva yllä: Big Agnes kehittää ja valmistaa laadukkaita telttoja, makuupusseja, ilmapatjoja, retkeilytarvikkeita ym.

Tiedote -

​Uusi yhteistyö: Roswi panostaa Big Agnesin laadukkaisiin telttoihin, nukkumisratkaisuihin ja retkeilytarvikkeisiin

ISPO-messuilla Münchenissä ilmoitettiin virallisesti, että Roswista tulee amerikkalaisen Big Agnes -tavaramerkin jälleenmyyjä Ruotsissa, Tanskassa, Suomessa ja Norjassa. Big Agnes tunnetaan ympäri maailmaa mm. fiksuista nukkumisratkaisuistaan, keveistä teltoistaan ja retkituoleistaan.

Innovatiiviset ja korkealuokkaiset outdoor-tuotteet

Molemmat osapuolet ovat erittäin innoissaan uudesta yhteistyöstä. He ovat vakuuttuneita, että yhteistyö on ”perfect match” ja että se tarjoaa paljon etuja sekä jälleenmyyjille että loppuasiakkaille. Michael Carlander, Roswin Business Unit manager Distribution Brands, kertoo:

”Olimme jo pitkään etsineet Big Agnesin kaltaista toimittajaa. Huomasimme, että valikoimastamme puuttuu sport- ja outdoor-tuotteita, joita varten meidän piti löytää sopiva toimittaja. Uuden toimittajan piti täyttää tiukat toiminnallisuutta, esteettisyyttä, kestävyyttä ja palveluastetta koskevat vaatimuksemme, jotta voisimme täyttää asiakkaidemme vaatimukset parhaalla tavalla. Big Agnes täytti kaikki vaatimuksemme ja teki lisäksi vaikutuksen laajalla valikoimallaan, johon kuuluu kaikkea aina tukevista tuotteista erittäin keveisiin tuotteisiin”, sanoo Michael lopuksi.

Mark Flanagan, Sales Director Big Agnes, lisää:

”Big Agnesille oli tärkeää saada Pohjoismaihin keskittyvä jälleenmyyjä, joka tuntee hyvin korkealaatuiset tuotteemme, markkinoiden tarpeet ja tietenkin myös loppukäyttäjän. Roswilla on todella hyvät mahdollisuudet kasvaa kanssamme Pohjoismaissa, ja odotamme yhteistyöstä erittäin antoisaa”, sanoo Mark.

He elävät kuten opettavat Steamboat Springsissä, Coloradossa

Big Agnes on kehittänyt ja valmistanut korkealaatuisia tuotteitaan Coloradossa, USA:ssa, jo lähes 20 vuoden ajan. Kaikki alkoi innovatiivisesta nukkumisratkaisusta, joka varmistaa, että makuupussi ei liu’u pois ilmapatjalta. Sen ansiosta käyttäjä saa hyvän nukkumisasennon ja hyvät yöunet. Se oli lähtölaukaus Big Agnesin matkalle kohti laajaa tuotevalikoimaa, joka on suunnattu ulkoilijoille ja keveyttä arvostaville käyttäjille ympäri maailmaa. Big Agnes on kehittänyt muun muassa kevyttelttamalliston, jonka kevein teltta painaa vain noin 170 grammaa!

Big Agnesin menestysresepti perustuu työntekijöihin, joilla on oikea ”life/work balance” ja aktiivinen elämäntapa ja jotka testaavat tuotteita koko ajan kauniissa Steamboat Springsissä ja sen lähialueilla.

Haluatko tutustua Big Agnes -valikoimaamme? Ole hyvä ja ota yhteyttä, yhteystiedot alla:

Michael Carlander, tuotepäällikkö
Puh. +46 8 505 665 29
Sähköposti: michael.carlander@roswi.se

Cecilia Theisinger, lehdistövastaava
Puh. +46 8 505 665 27
Sähköposti: cecilia.theisinger@roswi.se

Kategoriat

Roswi on laadukkaiden keittiö-, urheilu-, vapaa-aika- ja ulkotuotteiden tukkukauppias ja maahantuoja. Roswi on kerännyt saman katon alle joitakin maailman huippumerkeistä. Tuotteet ovat tyylikkäitä ja käyttötarkoitukseensa sopivia. Jokainen tuote on valittu ja testattu itse huolella.

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Laatutuotteita keittiöön, urheiluun, vapaa-aikaan ja ulkoilmaelämään

Valikoimastamme löytyvät muun muassa tuotemerkit SCARPA, Darn Tough, ENO, Hydrapak, Biolite ja Cabeau. Lisätietoa Roswi AB:n edustamista merkeistä löytyy osoitteesta roswi.fi.

Roswi FI
Vendevägen 85B