Pietarsaaressakin on nyt Rusta – seitsemäs uusi tavaratalo tänä vuonna

Pietarsaaressakin on nyt Rusta – seitsemäs uusi tavaratalo tänä vuonna

Rustan uusin myymälä avasi ovensa Pietarsaareen Vaunusepäntien kehittyvälle vähittäiskauppa-alueelle 9. marraskuuta. Vaikka sää oli marraskuisen harmaa ja kolea, niin avajaiset houkuttelivat paikalle runsaasti asiakkaita. Ensimmäiset jonottajat saapuivat paikalle jo aamuyöstä.

Rusta jatkaa kiivasta laajentumista Suomessa – Pietarsaareen avattu tavaratalo on jo ketjun seitsemäs tänä vuonna avattu myymälä ja kaiken kaikkiaan 39. Suomessa. Edullisten kodin sisustuksen ja kunnostuksen tuotteiden, kulutustavaroiden ja vapaa-ajan tuotteiden lisäksi Pietarsaaren ja lähiseudun asukkaat pääsevät nauttimaan vaihtuvasta sesonkivalikoimasta edullisin hinnoin – loppuvuodesta asiakkaat pääsevät tekemään löytöjä markkinoiden laajimman jouluvalikoiman ja muun muassa kotimaisten joulukuusien tarjonnasta, ja pitkän kesäkauden heitä palvelee 800 neliön ulkopuutarhaosasto.

”Avajaiset sujuivat kaiken kaikkiaan mainiosti”, kertoo Rustan maajohtaja Tommy Dolivo. ”Oli mahtava huomata, että Rusta kiinnostaa Pietarsaaren alueen asiakkaita. Pietarsaareen onkin odotettu omaa Rustaa siitä lähtien, kun Kokkolan tavaratalo avattiin vuonna 2020. Olen iloinen, että voimme laajentaa myymäläverkostoamme Pohjanmaalla ja tuoda laadukkaan ja monipuolisen valikoimamme vihdoin myös Pietarsaareen”, Dolivo jatkaa.

Myös Pietarsaaressa uuden Rusta myymälän asiakkaat vastaanotettiin juhlallisesti punaisella matolla. Asiakkaat pääsivät nauttimaan kahvitarjoilusta sekä monipuolisista avajaistarjouksista. Sadalle ensimmäiselle asiakkaalle jaettiin jo tuttuun tapaan 100 euron lahjakortti Rustaan ja 200 seuraavaa sai lahjaksi torkkupeiton. Tunnelma oli upea ja asiakkaiden reaktiot olivat hyvin positiivisia.

”Pääsimme avaamaan tavaratalon mukavasti juuri joulusesongin alkuun. Jouluosastomme ovat itsessään uniikkeja kokemuksia ja tarjoavat asiakkaillemme inspiraatioita sekä Suomen monipuolisimman jouluvalikoiman”, Dolivo päättää.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394

Niin paljon niin vähällä

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.