Rusta avasi Järvenpäähän Suomen 35. tavaratalonsa

Rusta avasi Järvenpäähän Suomen 35. tavaratalonsa

Rusta avasi uuden tavaratalon Järvenpäähän 1. kesäkuuta. Avajaiset houkuttelivat paikalle runsaasti asiakkaita, ja yli sadan hengen jono kiemurteli myymälän edustalla heti aamusta.

Kahdessa vuodessa Suomessa 35. myymälän verkostoksi kasvanut Rusta jatkaa laajentumistaan. Järvenpäähän Diggarinkadun kauppapuistoon avattu tavaratalo on jo Rustan kolmas uusi myymäläavaus Suomessa tänä vuonna ja koko ketjun 190. tavaratalo. Vain 35 kilometrin päässä Helsingin keskustasta sijaitseva myymälä on valmis palvelemaan kauempaakin tulevia asiakkaita.

Järvenpään Rusta vastaanotti avajaispäivän asiakkaat punaisella matolla, kahvitarjoilulla ja erityisillä avajaistarjouksilla. Sadalle ensimmäiselle asiakkaalle jaettiin 100 euron lahjakortti Rustaan, ja kaksisataa seuraavaa sai lahjaksi torkkupeiton.

Järvenpään Rustan myymäläpäällikkö Pia-Maria Kytömäki avasi uuden tavaratalon ovet hyvillä mielin: ”Tiimimme Suomessa ja Ruotsissa ovat tehneet fantastista työtä koko projektin ajan ja saaneet valmiiksi kauniisti inspiroivan tavaratalon. Projekti on ollut todella urani parasta aikaa ja olen odottanut innolla tätä avajaispäivää!”

Kodin sisustuksen, kulutustavaroiden, sesonki- ja vapaa-ajan tuotteiden lisäksi järvenpääläiset pääsevät nauttimaan myös Rustan laajasta ulkopuutarhaosastosta. ”Ulkopuutarhamme on avoinna pitkälle syksyyn saakka. Sen valikoimasta löytyvät kaikki tarvittavat ratkaisut pihan koristeluun, kalustamiseen ja grillikauteen – kasveja unohtamatta”, Rustan maajohtaja Tommy Dolivo kommentoi.

”Olemme todella tyytyväisiä avajaisten saamaan vastaanottoon – myymälä on täynnä tyytyväisten asiakkaiden ja uusien rustalaisten iloista puheensorinaa”, Dolivo kuvailee avajaispäivän tunnelmaa.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394

Niin paljon niin vähällä

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.