Rusta avasi Jyväskylään 40. tavaratalonsa Suomessa

Rusta avasi Jyväskylään 40. tavaratalonsa Suomessa

Rusta avasi uusimman tavaratalonsa Keljon alueelle Jyväskylään 5. huhtikuuta aurinkoisessa pakkassäässä. Avajaiset toimivat merkkipaaluna ketjulle, sillä uusin myymälä on Rustan 40. Suomessa. Ensimmäiset asiakkaat saapuivat paikalle jonottamaan jo ennen puoltayötä 100 euron lahjakortin houkuttelemana.

”Olen iloinen, että 40. myymälämme avattiin juuri Jyväskylän Keljon alueelle,” Rustan maajohtaja Tommy Dolivo kertoo. ”Keljon liikealue on vahva vähittäiskaupan keskittymä keskustan läheisyydessä. Jyväskylä on yliopistokaupunki, ja haluamme tuoda Rustan edullisen ja monipuolisen kodin ja vapaa-ajan valikoiman lähemmäs myös opiskelijoita ja keskustan lähellä asuvia asiakkaita.”

Avajaispäivän sadalle ensimmäiselle 18 vuotta täyttäneelle asiakkaalle oli jaossa 100 euron lahjakortti Rustaan, ja paikalle saapuikin runsaasti jonottajia, ensimmäiset jo ennen keskiyötä. Avajaisaamuna tavarataloon jonotti pääsyä enimmillään jopa useampi sata ihmistä, mutta tunnelma pysyi korkeana ja pieni pakkanenkaan ei tuntunut tyytyväisiä asiakkaita kevätauringon paisteessa haittaavan. 40. tavarataloa juhlistettiin lahjakortin lisäksi myös punaisella matolla, kahvitarjoilulla ja monipuolisilla avajaistarjouksilla, kuten edullisilla matoilla, kodinkoneilla, kulutushyödykkeillä ja puutarhatuotteilla.

Edullisten kodin sisustuksen ja kunnostuksen tuotteiden, kulutustavaroiden ja vapaa-ajan tuotteiden lisäksi Jyväskylän seudun asukkaat pääsevät nauttimaan myös vaihtuvasta sesonkivalikoimasta edullisin hinnoin – pitkän kesäkauden avoinna oleva 800 neliön ulkopuutarhaosasto avautuu juuri sopivasti myymälän avatessa ovensa.

Rustan ulkopuutarhaosastoja on uudistettu edellisvuodesta muun muassa tuotteiden sijoittelun, kalustuksen ja kyltityksen osalta, ja uuden konseptin mukaiset puutarhaosastot avautuvat kaikkialla Suomessa alkavan kevätkauden myötä. Asiakaskokemuksena uudistetut puutarhamyymälät helpottavat ja selkeyttävät asiointia ja ovat entistä viihtyisämpiä. Ne ovat auki huhtikuusta lokakuuhun.

”Ulkopuutarhaosastoltamme löytyy laaja valikoima pääosin kotimaisia koriste- ja hyötykasveja, multia ja lannoitteita sekä muita tuotteita parvekkeen ja puutarhan laittamiseen. Valikoimasta löytyy myös kaikki tarvittavat ratkaisut alkavaan grillikauteen edulliseen hintaan”, Dolivo sanoo.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394

Niin paljon niin vähällä

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.