Ohita
Rustan uusin myymälä Joensuussa keräsi jonottajia jo avajaisia edeltävänä iltana

Uutinen -

Tavarataloketju Rusta avasi eilen Suomen 34. tavaratalonsa Joensuuhun. Ensimmäiselle sadalle asiakkaalle oli jaossa 100 euron lahjakortit Rustaan. Ensimmäiset jonottajat saapuivatkin paikalle jo edellisenä päivänä kello 21, jonottaen 12 tuntia. Muutama tunti ennen avajaishetkeä jonossa oli jo toistasataa ihmistä odottamassa pääsyä uudenlaisille ostoksille.

Rustan maajohtaja Tommy Dolivo iloitsi saadessaan avata Raatekankaantien uuden tavaratalon ovet: ”Olemme todella iloisia päästessämme vihdoin avaamaan Joensuun tavaratalon. Henkilökunta on tehnyt kovasti töitä avajaisia edeltävien viikkojen aikana, jotta asiakkaiden kokemus olisi paras mahdollinen. Tarjoamme Joensuun asukkaille ja muille paikkakunnalla asioiville uudenlaisia edullisia ostokokemuksia kulutustavaroiden, kodin sisustuksen, puutarhanhoidon, remontoinnin ja vapaa-ajan tuotteiden parissa.”

Joensuun myymälä vastaanotti avajaispäivän asiakkaat punaisella matolla ja erityisillä avajaistarjouksilla. Lisäksi sadalle ensimmäiselle asiakkaalle jaettiin 100 euron lahjakortti Rustaan. Avajaispäivän aikana jaettiin myös Rustan kodintuotevalikoiman tuotteita - ensimmäiset 200 asiakasta saivat päiväpeitot, ja kaikki avajaispäivän asiakkaat saivat ostoksilleen Rustan kestokassin. Kahvia ja makeisia oli tarjolla koko päivän ajan jonossa odottaville.

”Avajaispäivä oli kaikin puolin onnistunut. Asiakkaita oli todella paljon ja kauppa kävi yli odotusten. Tunnelma oli korkealla läpi koko päivän – niin asiakkailla kuin henkilökunnallakin. Oli hienoa nähdä, kuinka hyvin asiakkaat jaksoivat jonottaa päästäkseen sisälle uuteen myymälään. Tästä on erittäin hyvä jatkaa kohti kevään ja kesän vilkasta sesonkia!” kommentoi myymäläpäällikkö Ville Helander.

Joensuun myymälää varten rakennettu uusi kiinteistö on Rustan konseptin mukainen, mutta lisäksi Rustan asiakkaat Suomessa pääsevät nauttimaan ulkopuutarhan ja laajennetun tee-se-itse-osaston tuotteista. Rustan liikeidea ja edullisten hintojen salaisuus ovat keskitetyt ostot, suuret volyymit, tehokas jakelu ja erottuva markkinointi. Laaja valikoima kodin sisustustuotteita tarjoaa Rustan asiakkaille inspiraatiota ja kauniita ratkaisuita edulliseen hintaan.

Joensuun myymälä saatiin avattua sopivasti ulkopuutarhakauden alkuun. Rustan maajohtaja Tommy Dolivo suositteleekin käyntiä uudessa liikkeessä myös Joensuun lähikuntien asukkaille: ”800 neliön ulkopuutarhaosastolta löytyy laaja valikoima edullisia ja kotimaisia koriste- ja hyötykasveja, ja se on avoinna pitkälle syksyyn saakka. Valikoimasta löytyy myös kaikki tarvittavat ratkaisut alkavaan grillikauteen, edulliseen hintaan!”

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394

Niin paljon niin vähällä

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.