Rustan kesän 2024 uutuudet saapuvat tavarataloihin viikosta 7 alkaen.

Kesä toivotetaan tervetulleeksi Rustan uutuuksilla

Rustan laajasta kesävalikoimasta löytyy jotakin jokaiselle lompakolle suotuisin hinnoin. Kokonaisuuteen kuuluu ulkokalusteet ja istuinpehmusteet, paviljongit, grillit, aurinkovarjot, aurinkokennovalaisimet, istutustarvikkeet ja paljon erilaisia ruukkuja.
Puiset kalusteet ovat yhä suositumpia, ja Villastad-oleskeluryhmän lisäksi saatavana on tänä keväänä parvekekalustesetti, pieni säilytyslaatikko ja kasvatustikkaat, kaikki FSC-sertifioitua akaasiapuuta.

Helppohuoltoisista ulkokalusteista pitäville on saatavana useita oleskeluryhmiä, jotka on valmistettu teräksestä ja keinorottingista. Esimerkiksi uutuustuote Cannes, trendikäs oleskeluryhmä, jonka sohvassa ja nojatuoleissa on punotut käsinojat ja vaaleat pehmusteet. Polyrottingista valmistettu Capri-lepotuoli on erinomainen, kun halutaan todella mukavaa kalustetta terassin keskipisteeksi.

Haluttu tyyli syntyy valituilla yksityiskohdilla

Tekstiilit, kuten matot, istuinpehmusteet ja ulkokäyttöön tarkoitetut tyynyt, tekevät parvekkeen ja terassin uudistamisesta helppoa. Tämän kesän kuoseissa on tyylikkäitä lehtikuvioita, värikkäitä viidakkoaiheita ja klassisia kukkakuvioita. Niiden joukosta löytyy helposti uusia edullisia suosikkeja, joilla terassista tai parvekkeesta saa sisustettua viihtyisän oleskelutilan.

Koristeellisista aurinkovarjoista on tullut todella suosittuja, ja kauden uutuuksiin kuuluu useita malleja, joissa on kuvioita ja hapsuja. Aurinkokennovalaisimet tekevät ulkotilasta erityisen viihtyisän hämärän laskeutuessa. Tänä keväänä saatavana on paljon kiinnostavia uutuuksia, kuten suloisia eläinhahmoja, riisipaperivalaisimia ja eri mallisia lyhtyjä.

Uutuudet saapuvat tavarataloihin viikosta 7 alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tero Mäkinen

Marketing Manager Rusta Finland Market PR, tuotekuvat, -tiedot ja -lainat +358(0)75-325 5000 | +358 (0) 400 928 082

Niin paljon niin vähällä