Ohita

Kevään tekstiiliuutuudet saapuvat Rustaan!

Kurkista jo nyt kevään värimaailmaan verhojen, tyynyjen ja mattojen avulla. Rusta-tavaratalot täyttyvät tammikuun lopulla kevään kodinsisustusuutuuksilla.

Luonto, luonnon värit ja materiaalit toimivat edelleen kodinsisustuksen inspiraationlähteinä. Kevään tekstiiliuutuuksissa nähdään vihreän kaikkia sävyjä sekä neutraalimpia sävyjä, kuten luonnonvalkoista ja beigeä.

Kuvioissa kaipuu luontoon näkyy puolestaan kasvitieteellisten aiheiden muodossa. Uusi Ginko-lehtikuvio toistuu verhoissa, pöytäliinoissa ja koristetyynyissä. Saatavilla on myös upeita kukkakuvioita, jotka todella erottuvat joukosta ja auttavat luomaan persoonallisen vaikutelman.

Pehmeät uutuudet koko kotiin
Rustan kevättekstiileihin kuuluvissa verhoissa on monia eri värejä, kuvioita ja malleja. Sivuverhojen ja kappojen lisäksi myös rullaverho tekee paluun.
Koristetyynyt ja tyynyliinat ovat helppo tapa uudistaa sekä makuuhuoneen että olohuoneen ilmettä. Uutuuksien joukossa on pintakuviollisia ja hapsullisia malleja, sekä useita tyylikkäitä samettisia ja hempeän pastellisävyisiä tyynynpäällisiä.
Vuodevaateosastolle saapuu useita uusia kuvioita ja sekä puuvilla- että pellavapussilakanoita.
Rustan vastuullisista materiaaleista valmistettujen tuotteiden valikoima kasvaa entisestään. 95 % kaikesta kodinsisustusosaston puuvillasta on nyt BCI-sertifioitua.

Luonnonmateriaalit, kuten juutti, sisal ja villa, ovat edelleen monella kodin toivelistan kärjessä, mikä näkyy muun muassa matto-osastolla. Luonnonvalkoisen ja beigen eri sävyt valloittavat sekä nukkamatoissa että tuftatuissa malleissa. Täältä on helppo löytää uusi edullinen suosikki.

Metreittäin myytävä kangas
Yksi kevään jännittävimmistä uutuuksista on metreittäin myytävät kankaat. Hyvä uutinen niille, jotka haluavat juuri omaan kotiin räätälöidyt verhot ja tyynyliinat. Kankaista voi myös ommella omia vaatteita ja sisustustarvikkeita. Valitse omia suosikkimateriaalejasi, kuten samettia, pellavaa tai puuvillaa. Saatavana on useita yksivärisiä, kevään väreihin sopivia kankaita, mutta myös kauniita kuviollisia kankaita.

Uutuudet ovat saatavana tavarataloissa vuoden 2022 viikosta 3 alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394