Koti kukoistamaan Rustan uutuuksilla

Koti kukoistamaan Rustan uutuuksilla

Kevätuutuudet saapuvat Rusta-tavarataloihin jo tammikuun lopussa. Kukka- ja lehtiaiheiset luonnonkuviot tapeteissa erottuvat sisustuksessa edukseen.

Rustasta löydät edullisesti kaiken sen, mitä tarvitset antaaksesi kodillesi uuden ilmeen. Tapettivalikoima laajenee tänä keväänä kolmella uudella tapetilla suositussa Together-mallistossa, jonka suunnittelija on Tess Callervik. Hän on saanut kuosien suunnitteluun inspiraationsa skandinaavisesta luonnosta: perhosia, siilejä ja luonnonkukkia. Rustan tapetit ovat kuitukangasta, ja ne on valmistettu paperimassasta, jonka raaka-aine tulee FSC-sertifioiduista metsistä.

Jos seinät halutaan tapetoinnin sijaan maalata, on valittavana useita tyylikkäitä värejä. Rustan Nyans Full Matt Edition -seinämaalivalikoimassa on kaksi uutta kaunista sinistä väriä - Denim ja Dark storm. Joutsenmerkityllä maalilla saadaan aikaan täyshimmeä ja tyylikäs vaikutelma. Maalin ja tapetin yhdistäminen maalattuihin puupintoihin, kuten esimerkiksi peitelistoihin, luo kodikkaan tunnelman. Rustasta on saatavilla useita värisävyjä myös kiiltävänä kalustemaalina.

Tekstiileissäkin on sisustusta rakastaville monia uusia kukkakuvioita. Romanttinen Therese-kukkakuvio näkyy tyynynpäällisissä, verhoissa ja pussilakanoissa. Seljankukka on täydellinen valinta, kun halutaan hienovaraisempaa pientä kuviota.

Useista edullisista tuotteista on mistä valita, kun kotona halutaan vauhdittaa kevään odotusta ja luoda uusi ilme vähällä rahalla.

DIY-uutuudet saapuvat tavarataloihin viikosta 3 alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tero Mäkinen

Marketing Manager Rusta Finland Market PR, tuotekuvat, -tiedot ja -lainat +358(0)75-325 5000 | +358 (0) 400 928 082

Niin paljon niin vähällä