Rustan kevätuutuudet kotiin!

Rustan kevätuutuudet kotiin!

Joulun jälkeen kevään pirteät pastellit ovat tervetullut raikas tuulahdus sisustukseen. Rustan kodin kevätuutuuksiin kuuluu sekä mattoja, tyynynpäällisiä, verhoja, kynttilänjalkoja, ruukkuja että maljakoita. Tuotteiden edulliset hinnat pitävät budjetin kurissa.

Rustan laaja valikoima kodin sisustustuotteita helpottaa kodin uudistamista myös tänä keväänä. Kevätuutuudet saapuvat tavarataloihin tammikuun puolessa välissä. Valkoisen, harmaan ja beigen lisäksi peruspalettiin on tullut mukaan vihreä. Korostusväreinä toimivat pehmeä roosa ja laventeli. Kuvioiden osalta inspiraatiota on haettu luonnosta. Lehtikuvio Pilia ja romanttinen Rose garden koristavat verhoja, tyynynpäällisiä ja vahakankaita.

Yksityiskohdat, jotka erottuvat
Tänä keväänä lasi on erinomainen materiaalivalinta. Suositussa Cleo-lyhdyssä on uusia värivaihtoehtoja ja kokoja, ja samaan sarjaan on tullut koristeellisia maljakoita. Ne sopivat erinomaisesti kuivatuille kasveille tai keinokasveille.
Eri kokoisten kynttilänjalkojen yhdistäminen on tehokas tapa koota kaunis asetelma. Uutuustuote Bonnie on kaunis niin yksittäin kuin ryhmässä ja helppo tapa saada kotiin lisää väriä.

Viimeistele tyyli edullisilla tekstiileillä
Elsaform on Rustan oma tuotemerkki, joka sisältää huolella valittuja sisustustuotteita, joissa on luonnonläheiset värit ja kulutusta kestävät materiaalit. Valikoimaa laajennetaan tänä keväänä pellavasta ja puuvillasta valmistetuilla tyynynpäällisillä. Puuvillatyynynpäällisissä on koristeelliset hapsut. Kevätuutuuksiin kuuluvat myös torkkupeitto kierrätyspolyesteristä ja kylpyhuonematto kierrätyspuuvillasta. Uutuusmatoista löytyy sekä lyhyt- että pitkänukkaisia malleja. Värimaailma on hillitty: pohjaväreinä ovat kermanvalkoinen, harmaa ja beige, ja mukana on myös vihreän ja keltaisen vivahteita. Laaja valikoima suurikokoisempia mattoja on nähtävillä osoitteessa rusta.com.
Verho-osastolla on paljon uutuuksia. Niihin kuuluvat muun muassa Randy-puuvillaverho, jossa on palkkiraidat, sekä edullinen Susanna-verho, josta on saatavana useita trendikkäitä värejä. Kevään suosikkituotteet löytyvät Rustasta.

Kevätuutuudet ovat saatavana tavarataloissa vuoden 2023 toisesta viikosta alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394