Sisusta ulkona Rustan kesäuutuuksilla!

Sisusta ulkona Rustan kesäuutuuksilla!

Valmistaudu auringon ja lämpimien kelien saapumiseen! Rustan kesävalikoimasta löytyy paljon uutuuksia, joiden avulla ulkotila on helppo sisustaa kesäsesonkia varten.

Monien ihmisten toivelistalla on oman ulkokeitaan luominen, jossa on tilaa viljelylle, rentoutumiselle ja seurustelulle. Tämä näkyy myös Rustan kesävalikoimassa. Uutuuksia ovat oleskelu- ja ruokailuryhmät niin isoille kuin pienille terasseille, lasiaidat, grillit, trampoliinit, valaisimet, kesäkukat ja käytännölliset ratkaisut oman viherhuoneen sisustamiseen.

Luo huoneen tuntua ulos
Glamping eli glamour-telttailu houkuttelee yhä useampia ihmisiä. Glamping-teltassa retkeilystä on mukava nauttia pidempäänkin, ja se sopii myös kalustettavaksi ulkotilaksi – kätevä juhlissa tai yövieraita varten! Tänä vuonna teltat, kalusteet ja yksityiskohdat löytyvät Rustasta. Niille, jotka haluavat sijoittaa pergolaan tai paviljonkiin, on saatavana useita malleja, joiden avulla terassille on helppo luoda sateen- ja auringonsuoja.

Yhä useammat ihmiset haluavat reunustaa terassinsa lasiaidoilla. Rustan lasiaidat ovat helppoja koota ja ne ovat saaneet erittäin hyvät tulokset Testfaktan testeissä. Tänä vuonna kotisivullemme lisätään käytännöllinen suunnittelutyökalu, jolla voit suunnitella oman lasiaidan terassisi koon mukaan.

Yksityiskohtia arkeen ja juhlaan
Juhlat ja kutsut kuuluvat kesään. Rustan kesäuutuuksien joukossa on kaikkea käytännöllisistä sivupöydistä ja tarjoiluvaunuista lepotuoleihin, istuintyynyihin, aurinkovarjoihin ja pöytäkoristeisiin. Grilliherkut ovat täydellistä juhlaruokaa kesällä, ja tänä vuonna valikoima laajenee useilla toiminnallisilla grilleillä, joilla loihdit koko aterian helposti ulkona.

Kesävalikoiman tuotteita saapuu tavarataloihin viikosta 6 alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394