Saint-Gobain Abrasives on mukana kansainvälisillä rautakauppa-alan messuilla Eisenwarenmesse – International Hardware Fair

Uutinen -

Saint-Gobain Abrasives, maailman johtava hiomatuotteiden valmistaja, on näytteilleasettajana Kölnissä, Saksassa, 6.-8. maaliskuuta järjestettävillä kansainvälisillä rautakauppa-alan messuilla Eisenwarenmesse – International Hardware Fair.

Messuilla esitellään useita uutuuksia, muun muassa Norton Quantum™3 lanseerataan virallisesti. Se on uusin hioma- ja sideaineteknologian saavutus, joka tarjoaa ennennäkemättömän käyttöiän ja aineenpoistonopeuden napa- ja katkaisulaikoille sekä lamelli- ja fiiberilaikoille. Samalla hionta on käyttäjälle mukavaa ja sujuu pehmeästi.

Toinen messujen kohokohta on Flexovit-tuotemerkin uusi graafinen asu: Yellow Sunrise. Tämä tarkoittaa aivan uudenlaista ja modernia, käyttäjän huomioivaa Flexovit-tuotteiden ulkonäköä, pakkauksia ja materiaalia tuotteiden esillepanoon. Käyttämällä kuvamerkkejä, värikoodeja ja selkeitä laatutasokuvauksia työhon sopivan ja oikean tuotteen valinta on käyttäjälle helppoa.

Lisäksi osastolla on näyttelytila, jossa esitellään uusimmat innovaatiot. Myös muista Saint-Gobain Abrasivesin tuotemerkeistä Norton Clipper, Norton Expert, Flexovit Merchandising, Atlas Zimpara ja Rasta kerrotaan uutisia Eisenwarenmesse -messuilla.

Messujen aikana kaksi Saint-Gobain Abrasivesin edustajaa on paikalla antamassa haastatteluja: Derk Vruink (Product Manager katkaisu- & napalaikat 6.-7. maaliskuuta) ja Marko Versteegen (Global Key Account Manager distribution markets, 6.-8. maaliskuuta). Voitte varata ajan haastattelulle ottamalla yhteyttä Anders Sverkeen.

Tervetuloa tapaamaan meitä halliin 10.2. osastolle G012!

Liitetyt tapahtumat