Erilaisten materiaalien katkaisu samalla laikalla

Erilaisten materiaalien katkaisu samalla laikalla

Katkaisulaikan tai koneen vaihto erilaisia materiaaleja katkaistessa on aikaavievää ja laskee tehokkuutta. Nortonin Multi-Material –katkaisulaikalla voidaan katkaista useita erilaisia materiaaleja, mikä nostaa tehokkuutta.

Nortonin Multi-Material –katkaisulaikalla voidaan katkaista esimerkiksi terästä, ruostumatonta materiaalia, alumiinia, kiveä, kaakelia, muovia ja puuta, mikä minimoi laikan- tai koneenvaihtoon kuluvan ajan. Näin säästetään aikaa ja kustannuksia aloilla, joissa usein työskennellään usean erilaisen materiaalin parissa.

Multi-Material –katkaisulaikat on tarkoitettu käytettäväksi kulmahiomakoneissa ja niitä on saatavilla 115, 125, 180 ja 230 mm halkaisijalla 1,0 – 1,9 mm paksuisena. Valmistajan mukaan niillä aikaansaadaan suora ja tarkka leikkuu, ja katkaisu on nopeaa ja miellyttävää.

”Useita eri materiaaleja katkaistaessa vältytään aikaavieviltä katkaisulaikan vaihdoilta, koska voidaan käyttää samaa laikkaa ja näin työ sujuu huomattavasti nopeammin ”, kertoo Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava Timo Sutinen.

Lisätietoa saat sivulta www.nortonabrasives.com/en-emea

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.