Erittäin ohuet katkaisulaikat ohutseinäisen materiaalin katkaisuun

Erittäin ohuet katkaisulaikat ohutseinäisen materiaalin katkaisuun

Ohuen materiaalin kuten esimerkiksi putkien katkaisu asettaa katkaisulaikalle erityisiä vaatimuksia. Nortonin 0,8 mm paksuiset Quantum-katkaisulaikat on tehty erityisesti tätä tarkoitusta varten.

Nortonin 0,8 mm paksuisia Quantum-katkaisulaikkoja käytetään teräksen, ruostumattoman materiaalin ja kovien seosten katkaisuun. Ne sopivat erityisesti ohutseinäisten yksityiskohtien kuten ruostumattomien putkien katkaisuun. Ne on valmistettu tehokkaasta hioma-aineesta (Norzon Heavy Duty) ja patentoidulla sideaineteknologialla. Valmistajan mukaan tämä yhdistelmä aikaansaa tehokkaan aineenpoiston ja nopean hionnan sekä erittäin pitkän käyttöiän, mikä laskee hionnan kokonaiskustannusta. Näin saavutetaan tasainen katkaisu ja puhtaat, hienot ja tarkat leikkuut.

Nortonin 0,8 mm paksuiset Quantum-katkaisulaikat on tarkoitettu käytettäväksi kulmahiomakoneissa. Laikkoja on saatavilla 115 ja 125 mm halkaisijalla ja niissä on korotettu keskiö paremman saavutettavuuden vuoksi.

”Nortonin ohuilla Quantum-katkaisulaikoilla aikaansaadaan erittäin tarkka katkaisu, ja polttamatta hienot sekä puhtaat leikkuut. Pitkän käyttöiän ja nopean katkaisun ansiosta tuottavuus on korkeampi ja katkaisun kokonaiskustannus alhaisempi”, kertoo Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava Timo Sutinen.

Katso myös www.nortonabrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.