Flexovit lanseeraa uuden valikoiman kovametalliviiloja

Flexovit lanseeraa uuden valikoiman kovametalliviiloja

Flexovit lanseeraa uuden valikoiman kovametalliviiloja. Uudella Speedoflex Double Cut –valikoimalla saavutetaan nopea aineenpoisto ja hieno pinta.

Speedoflex-kovametalliviilojen Double Cut (D Cut) hammastuksen uniikki kuvio aikaansaa paremman hallinnan ja vähemmän lastuja, ja näin ollen aineenpoisto on nopeaa ja pinta hieno. Viiloilla on hyvä aineenpoisto ja pitkä käyttöikä jopa raskaassa työstössä. Uusia kovametalliviiloja on saatavana eri muotoisina ja kokoisina.

Uusi Flexovit Speedoflex kovametalliviilojen valikoima kasvattaa Flexovitin olemassaolevaa valikoimaa kasvaville markkinoille titaanin, kuparin, kupariseosten, teräksen ja valuraudan työstöön. Valmistajan mukaan viiloilla on nopea aineenpoisto, niiden käyttöikä on pitkä ja niiden hinta-laatusuhde on erittäin hyvä.

”Uusi kovametalliviilojen valikoima sopii erittäin hyvin niille, jotka etsivät hinnaltaan edullisia, hyvän suorituskyvyn omaavia kovametalliviiloja,” kertoo Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava Timo Sutinen.

Lisätietoa saat sivulta www.flexovit.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.