Flexovit tuo markkinoille uuden, suorituskykyisellä hioma-aineella ja pitkillä lamelleilla olevan lamellilaikan

Tiedote -

Flexovitin uusi Industrial Line Heavy Duty – lamellilaikka rakentuu erittäin lujaan, vasta kehitettyyn polycotton selkämateriaaliin, joka on päällystetty erittäin suorituskykyisellä zirkoni -hioma-aineella. Uusi lamellilaikka sisältää pitkiä hiomalamelleja, jotka yhdessä hioma-aineen kanssa pidentävät valmistajan mukaan huomattavasti sen käyttöikää.Lisäksi sillä saadaan aikaan tehokkaampi hionta, jonka ansiosta Industrial Line Heavy Duty soveltuu esim. särmien poistoon ja pyöristykseen. Lamellilaikka on kulumista kestävä, mikä myös vaikuttaa sen pidempään käyttöikään. Zirkoni -hioma-aine on ihanteellinen kylmäleikkaavaan hiontaan ja sillä saadaan erityisen suuri poisto lyhyessä ajassa.Lamellilaikka soveltuu hiiliteräksen ja ruostumattoman teräksen työstöön.

Industrial Line Heavy Duty, joka on tarkoitettu käytettäväksi kulmahiomakoneessa, on saatavana kuperalla lasikuitupohjalla, halkaisijaltaan 115 ja 125 mm, karkeuksilla 40, 60, 80 ja 120.

”Tällä uudella, kulmahiomakoneille tarkoitetulla Industrial Line Heavy Duty -lamellilaikalla, tulee hionnasta huomattavasti tehokkaampaa, mikä tekee siitä ihanteellisen terävien reunojen ja kulmien pyöristykseen.Lisäksi saadaan poikkeuksellisen pitkällä kestoiällä oleva lamellilaikka, mikä alentaa myös hionnan kokonaiskustannuksia”, sanoo Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava Timo Sutinen.

Katso myös https://www.flexovit.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Flexovit ja Winter.