Standard- sarjan timanttilaikat, katkaisu- ja hiomalaikat ovat osa Norton Clipper - valikoimaa, jotka tarjoavat asiakkaalle kattavan ja kilpailukykyisen valikoiman eri käyttökohteisiin laadun ja hinnan suhteen.

Norton Clipper laajentaa uutta ”Standard” valikoimaansa

Tuloksena menestyksekkäästä Norton Clipper Standard- sarjan lanseerauksesta vuonna 2020, johtava hiomatuotteiden valmistaja laajentaa Standard valikoimaa nyt monille uusille business-sektoreilleen mukaan lukien katkaisu- ja hiomalaikat sekä uuteen timanttilaikka valikoimaan vastatakseen paremmin asiakkaiden tarpeisiin.

Osana uutta tuotelanseerausta Norton Clipper on esitellyt 11 uutta katkaisu- ja hiomalaikkaa halkaisijaltaan 125 millisestä 230 milliseen, jotka on suunniteltu katkaisemaan ja hiomaan metallia eri käyttökohteissa.

Täydentääkseen uutta valikoimaa, Norton Clipper on esitellyt viisi uutta 4x4 timanttilaikkaa, jotka ovat laserhitsattuja parantaakseen kestävyyttä ja ne ovat suunniteltu leikkaamaan useita eri materiaaleja; betonia, graniittia, asfalttia, tiiltä, pihakiviä, rakennuskiviä, teräskappaleita 5mm asti.

Uusi timanttilaikkasarja kattaa halkaisijoiltaan 115 mm aina 350 mm saakka ja niitä voidaan käyttää kulmahiomakoneessa, pöytäsahoissa, lattiasahoissa ja sähkö ja -polttomoottorikäyttöisissä sahoissa. Samalla lailla kuin perinteiset katkaisu- ja hiomalaikat, nämä timanttilaikat sisältävät tarkat ohjeet ja tekstit joilla oikean laikan valinta on helppoa missä tahansa käyttökohteessa.

Benjamin Drianno, BM ketjujohtaja Saint-Gobainilta totesi näin; ”Me olemme ylpeitä, että Norton Clipper tarjoaa turvallisia, korkealaatuisia laikkoja, jotka leikkaavat hyvin kaikilla yleisillä materiaaleilla ja tämä Standard- sarja on vankka todiste siitä. Standardi- sarja varmistaa kilpailukykymme markkinoilla tekemättä kompromissia laadussa tai valikoiman laajuudessa. Meidän tavoite on jatkaa ratkaisujen tarjoamista useisiin eri tuoteryhmiin ja käyttökohteisiin hiomatuotteiden maailmassa samalla varmistaen, että täytämme kaikki loppukäyttäjän tarpeet.”

Saadaksesi lisätietoa Norton Clipper- sarjasta, ota yhteyttä Norton Clipper edustajaan ja vieraile meidän nettisivulla https://www.nortonabrasives.com/en-gb/markets/building-construction.

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Flexovit ja Winter.