Norton kasvattaa Vulcan-valikoimaa uudella Vulcan Comfort -napalaikalla

Norton kasvattaa Vulcan-valikoimaa uudella Vulcan Comfort -napalaikalla

Norton Abrasivesin katkaisu-, hioma- ja lamellilaikkojen Vulcan-tuoteperheessä on nyt uusi jäsen: Norton Vulcan Comfort. Vulcan Comfort -napalaikan valmistuksessa on käytetty aiempaa pehmeämpää sidosainetta, jonka ansiosta hiominen on miellyttävämpää ja sujuvampaa.

Tuotetesteissä laikkojen aineenpoisto on suurempi, kuluminen vähäisempää ja suorituskyky parempi ja tasaisempi. Ne kestävät myös edeltäjiään ja muita laikkoja pidempään. Tuote tarjoaa loppukäyttäjälle monia etuja: paremman aineenpoiston ja vähäisemmän tärinätason, mikä parantaa työn mukavuutta.

– Norton Vulcan Comfortin ansiosta saatoimme haastaa itsemme ja tarjota loppukäyttäjälle miellyttävämmän ja tehokkaamman tuotteen. Tuotetesteissä käyttökokemus arvioitiin miellyttävämmäksi, nopeammaksi ja kätevämmäksi. Uudet laikat mahdollistavat markkinoiden miellyttävimmän hiontakokemuksen, unohtamatta muita etuja, kuten laikan pidemmän käyttöiän ja lopputuloksen laadun, sanoo Joakim Baringe, joka toimii Saint-Gobain Abrasivesin myyntijohtajana Skandinaviassa ja Suomessa.

Saat lisätietoja ottamalla yhteyttä paikalliseen Norton-edustajaan tai vierailemalla sivustolla www.nortonabrasives.com.

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Flexovit ja Winter.