Norton lanseeraa uuden erittäin pitkälamellisen, pitkän käyttöiän lamellilaikan

Uusi Norton X-Treme Heavy Duty –lamellilaikka on valmistettu erittäin vahvasta polyesterkankaasta, joka on päällystetty uusimman sukupolven Norzon –hioma-aineella. Uudessa lamellilaikassa on erittäin pitkät hiomalamellit, minkä vuoksi käyttöikä on valmistajan mukaan huomattavasti pidempi. Lisäksi hionta on tehokkaampaa, mikä tekee X-Treme Heavy Duty:stä sopivan esimerkiksi kulmahiontaan ja pyöristykseen. Lamellilaikka kestää erittäin hyvin kulutusta ja hankausta, mikä osaltaan aikaansaa pidemmän käyttöiän. Käytetty hioma-aine on tarkoitettu raudan, teräksen ja ruostumattoman materiaalin työstöön ja sillä aikaansaadaan erittäin korkea aineenpoisto lyhessä ajassa.

X-Treme Heavy Duty, on tarkoitettu käytettäväksi kulmahiomakoneissa ja sitä on saatavilla kuperalla lasikuituvalmisteisella tukialustalla, 125 mm halkaisijalla, jyväkoossa 40 ja 60.

”Uudella kulmahiomakoneisiin tarkoitetulla X-Treme Heavy Duty –lamellilaikalla hionta on paljon tehokkaampaa, mikä tekee siitä täydellisen terävien kulmien ja reunojen pyöristykseen. Lisäksi lamellilaikan käyttöikä on normaalia pidempi, mikä vähentää hionnan kokonaiskustannusta”, kertoo Timo Sutinen Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava.

Katso myös www.nortonabrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.