Norton Paint System täydentyy uudella kertakäyttöisellä astialla

Norton Paint System täydentyy uudella kertakäyttöisellä astialla

Norton Paint System -järjestelmä on tarkoitettu maalin valmistukseen, sekoitukseen ja ruiskumaalaukseen, ja se koostuu ulommasta astiasta, kertakäyttöisestä sisäastiasta ja eri ruiskupistooleille tarkoitetuista adaptereista. Norton Paint System täydentyy nyt neljällä uudella eri kokoisella kertakäyttöastialla.

Muoviseen kertakäyttöastiaan on merkitty 10 eri sekoitusasteikkoa, mikä helpottaa maalausta ja varmistaa oikean määrän. Kestävässä astiassa on pienet tukijalat pohjassa, mikä estää viilenemisen sekoitettaessa ja takaa hyvän lopputuloksen. Astiaa on saatavilla neljässä eri koossa: 400 ml, 650 ml, 1300 ml ja 2240 ml.

Norton Paint System on tehokas ja tuottava ratkaisu maalin valmisteluun, sekoitukseen ja ruiskumaalaukseen. Uuden astian ansiosta Norton on nopeampi ja puhtaampi ratkaisu, joka valmistajan mukaan vähentää puhdistukseen käytettyä aikaa ja käytetyn puhdistusaineen määrää.

Norton Paint Systemillä maali voidaan varastoida ja käyttää uudelleen, mikä on taloudellista ja ympäristölle hyväksi. Järjestelmän avulla ruiskumaalaus on mahdollista kaikissa asennoissa – jopa ylösalaisin – ilman valumien vaaraa. Näin aikaansaadaan erittäin tasainen suihku ja joustava työskentely vaikeasti saavutettavien paikkojen ruiskumaalauksessa.

Helposti asennettavalla järjestelmällä saadaan tasainen suihku ja maali on helpommin säilytettävissä. Kertakäyttöastioiden lisäksi Norton Paint System sisältää täyden valikoiman tuotteita kuten start-kit -aloituspakkauksen, kertakäyttösuodattimia, sekoituslastoja, puhdistustarvikkeita, haalareita, annostelijoita ja adaptereita.

”Uuden ja kestävän kertakäyttöastian tukijalat estävät viilenemisen sekoitettaessa ja näin taataan hyvä lopputulos”, kertoo Timo Sutinen Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava.

Lisätietoja sivulta www.nortonabrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.