Saint-Gobain tuo markkinoille uuden sarjan teollisuuskäyttöön tarkoitettuja rasvanpoistoaineita, suoja-aineita, leikkuuöljyjä ja puhdistusliinoja

Saint-Gobain on lanseerannut OneBond-tuotenimellä jo valikoiman liimoja ja tiivistysaineita, ja nyt vuorossa on sarja rasvanpoistoaineita, suoja-aineita, leikkuuöljyjä sekä puhdistusliinoja.

Saint-Gobain tunnetaan hiomatuotteiden toimittajana, mutta nyt yritys täydentää valikoimaansa tuotteilla, jotka on suunniteltu ajoneuvojen ja muun kaluston sekä työtilojen puhtaanapitoon. Puhtaus on tärkeää, jotta työssä tarvittava infrastruktuuri pysyy kunnossa ja työympäristö säilyy turvallisena sekä terveellisenä.

Päivittäiset tuotanto- ja korjaustyöt synnyttävät pölyä ja likaa. Pinnoille kertyy muun muassa öljyjä, rasvaa, hehkuhilsettä, mineraaleja, savea, likaa ja ruostetta. Jotta työskentely olisi sujuvaa, lika kannattaa poistaa kemiallisin tuottein. Näitä ovat muun muassa rasvanpoistoaineet, jotka poistavat pinnoilta öljyjä ja muita epäpuhtauksia. OneBondin rasvanpoistoaine poistaa kaikentyyppisiä epäpuhtauksia teräksestä, ruostumattomasta teräksestä, alumiinista, valuraudasta, puusta, PVC-muovista, lasista, keraamisista materiaaleista ja maalatuilta pinnoilta.

Valikoimassa on lisäksi kierteitykseen ja poraukseen tarkoitettu leikkuuöljy sekä suoja-aineita ja öljyjä pintojen suojaamiseen ja puhdistamiseen. OneBond-tuotemerkillä on myös monenlaisia puhdistusliinoja ylläpito- ja siivoustöihin.

– OneBond-tuotteet pidentävät asiakkaidemme koneiden käyttöikää ja tehokkuutta. Koneet kestävät pidempään ja toimivat paremmin, ja käyttökustannukset ovat pienemmät. Samalla tuotteet saavat ne näyttämään puhtailta! Oli kyse sitten kevyiden tai raskaiden epäpuhtauksien poistamisesta, ruoste- ja korroosiosuojauksesta, leikkuutöiden vaatimasta voitelusta tai yleisistä ylläpito- ja puhdistustöistä, OneBondilta löytyy ratkaisu, sanoo Joakim Baringe, joka toimii Saint-Gobain Abrasivesin myyntijohtajana Skandinaviassa ja Suomessa.

– Meillä on alaltamme mittava kokemus, joten pystymme tarjoamaan myös asiantuntevaa ja korkeatasoista tukea, Joakim kertoo.

OneBond laajentaa valikoimaansa entisestään ja pyrkii palvelemaan tuotteillaan autoteollisuuden jälkimarkkinoita, rakennusalaa ja tee-se-itse-markkinoita kaikkialla Euroopassa.

Lisätietoja saat vierailemalla osoitteessa www.onebondadhesives.com tai ottamalla yhteyttä paikalliseen myyntiedustajaan.

Saint-Gobain Abrasives tarjoaa tehokkaita ja helppokäyttöisiä ratkaisuja kaikenlaisten materiaalien katkaisuun, muotoiluun ja pintakäsittelyyn myös monimutkaisissa ja vaativissa käyttökohteissa. Saint-Gobain Abrasives kehittää ja tarjoaa räätälöityjä ratkaisuja tiiviissä yhteistyössä hionta-alan asiantuntijoiden ja käyttäjien kanssa taatakseen tuotteilleen parhaan suorituskyvyn, kustannustehokkuuden ja turvallisuuden. Saint-Gobain Abrasives hyödyntää globaalin tuotannon tuomia etuja, mutta palvelee asiakkaitaan paikallisesti 27 maassa tehokkaan myyntiverkostonsa ja yli 10 000 työntekijän voimin.