Sama peli, toiset säännöt – napalaikkojen uusi tuleminen

Sama peli, toiset säännöt – napalaikkojen uusi tuleminen

Norton Abrasives lanseeraa 3 millimetriä ohuiden keraamisten napalaikkojen Quantum3 Light Comfort Grinding (LCG) –valikoiman helpompaan hiontaan.

Light Comfort Grinding –valikoima tarjoaa enemmän hallintaa ja hienosäätöä kuin perinteiset 7 millimetrin napalaikat.

- Mitä tulee hiontaan, Light Comfort Grinding –valikoima on todellakin kuin sama peli, mutta erilaisilla uusilla säännöillä. 3 millimetrin napalaikka hioo kevyet hitsit nopeasti, mukavasti ja tarkasti, sanoo Jonas Falk, Saint-Gobain Abrasivesin Pohjoismaiden myyntipäällikkö.

Kevyt 3 millimetrin rakenne tekee laikasta erittäin tehokkaan valinnan akkukäyttöisille kulmahiomakoneille. Tämä johtuu alhaisemmasta tehosta, joka tarvitaan käynnistykseen ja napalaikan nopeuden ylläpitämiseen. Itse asiassa LCG-napalaikat tarjoavat jopa 50 prosenttia pidemmän akun käyttöiän kuin tavalliset 7 millimetrin alumiinioksidilaikat, mikä vastaa noin 15 prosenttia enemmän materiaalinpoistoa.

Light Comfort Grinding –valikoima on suunniteltu asiakkaille, jotka tekevät kevyempää hiontatyötä vähäisemmässä määrin.

- Hionnassa käytetään normaalisti 7 millimetrin napalaikkaa, lamellilaikkaa tai fiiberilaikkaa. Jokaisella tuotteella on rajoituksensa kevyemmän hiontatyön suhteen, mutta uusi 3 millimetrin tuotteemme tarjoaa ratkaisun, joka on täydellinen valinta juuri tämän tyyppiseen sovellukseen. Tämän tuotelisäyksen myötä Norton tarjoaa Quantum3-ratkaisun keraamisella hioma-aineella kaikkiin metallintyöstön sovelluksiin, sanoo Derk Vruwink, Saint-Gobain Abrasivesin tuotepäällikkö.

Lanseerauksen yhteydessä Norton julkaisee myös LCG Multimaterial –napalaikan, joka on suunniteltu hiomaan ohutta terästä, kiveä, kuparia, PVC:tä ja alumiinia – laikka kaikkiin rakennus- ja asennustöihin.

Saat lisätietoja Norton Quantum3 ja Norton Multimaterial LCG –napalaikoista ottamalla yhteyttä Norton-edustajaasi tai käymällä osoitteessa www.nortonabrasives.com.

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Flexovit ja Winter.