Uudet ohuet pidemmän käyttöiän katkaisulaikat

Uudet ohuet pidemmän käyttöiän katkaisulaikat

Flexovit lanseeraa uuden ohuen 1,0 mm:n katkaisulaikan. Uuden Mega-Line –katkaisulaikan suorituskyky on jopa 30% parempi.

Flexovitin uusia 1,0 mm paksuisia katkaisulaikkoja käytetään kulmahionnassa teräksen, ruostumattoman teräksen ja kovien metalliseosten katkaisuun. Ne sopivat erityisesti ohuiden yksityiskohtien, kuten esimerkiksi ruostumattomien putkien katkaisuun. Mega-Line –katkaisulaikoissa oleva etiketti on pienempi kuin tavallisesti. Näin ollen laikalla katkaisu on nopeampaa ja pehmeämpää ja myös värinataso on matalampi. Lisäksi viillot ovat puhtaita ja hienoja ja katkaisun jälki on erittäin tarkkaa. Valmistajan mukaan myös aineenpoisto ja käyttöikä kasvavat jopa 30 %.

Uutta 1,0 mm Mega-Line –katkaisulaikkaa on saatavilla 115 ja 125 mm halkaisijalla. Niiden hioma-aine on ensiluokkaista alumiinioksidia ja siinä on parannettu sideaine.

”Flexovitin uudella ohuella Mega-Line –katkaisulaikalla aikaansaadaan erittäin korkealaatuinen ja tarkka katkaisu sekä hienot ja puhtaat viillot ja näin ollen alhaisemmat katkaisukustannukset ”, kertoo Timo Sutinen Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava.

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.