Uusi ratkaisu kulmien hiontaan

Uusi ratkaisu kulmien hiontaan

Kömpelö hiominen on nyt pelkkä muisto. Flexovit tuo markkinoille Mega-Line Curved Performance -lamellilaikan, jonka lamelleissa on kalteva reuna ja halkaisijaltaan pienempi lasikuitukeskiö. Nämä ominaisuudet helpottavat vaikeasti saavutettavien paikkojen, saumojen ja kulmien hiomista.

Flexovitin uusi Mega-Line Curved Performance -lamellilaikka on rakennettu pienennetyn lasikuiturungon päälle. Tämä mahdollistaa valmistajan mukaan pienahitsauksen sekä kulmien ja säteiden hiomisen. Lamellilaikka on koottu vahvasta, vastikään kehitetystä kangassekoitteesta, joka on päällystetty keraamisella hioma-aineella ja täytteellä (supersize), joka vähentää lämpenemistä. Niiden ansiosta lamellilaikka ei kulu tai hajoa helposti, mikä pidentää sen käyttöikää. Tuotteessa käytetty hiomajyvä on tarkoitettu teräksen ja ruostumattoman teräksen työstämiseen, ja se tekee erinomaista jälkeä jo lyhyessä ajassa ja pienellä käyttöpaineella.

Mega-Line Curved Performance on tarkoitettu käytettäväksi kulmahiomakoneissa. Sen halkaisija on 125 mm ja sitä on saatavilla neljässä jyväkoossa: 40, 60, 80 ja 120. Laikassa on kupera lasikuiturunko.

”Uuden Mega-Line Curved Performance -laikan kaltevien lamellien ja pienennetyn rungon ansiosta laikka on täydellinen valinta pienahitsaukseen sekä kulmien ja muiden vaikeiden paikkojen hiomiseen. Lisäksi lamellilaikalla on erityisen pitkä käyttöikä, mikä madaltaa hiomisen kokonaiskuluja”, kertoo Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava Timo Sutinen.

Katso myöswww.flexovit.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Flexovit ja Winter.