Uusi suojamuovi auton maalaukseen

Uusi suojamuovi auton maalaukseen

Norton on laajentanut suojamuovivalikoimaansa uudella Plastifilm Ultra -suojamuovilla, joka ei jätä jälkiä kosteita koreja peitettäessä.

Plastifilm Ultra on käsitelty estämään lakan hilseilyä ja halkeilua ja tiheän rakenteen ansiosta maali ei pääse muovin läpi. Sen imukyky on korkea ja sitä voidaan käyttää sekä vesi-, että liuotinpohjaisten aineiden kanssa. Plastifilm Ultra on pehmeä ja joustava, minkä ansiosta peittäminen käy nopeasti ja helposti. Lisäksi materiaali on staattista, joten se tarttuu hyvin auton korin pintaan. Sitä voi käyttää myös kosteille koreille, eikä se jätä jälkiä.

Uusi suojamuovi on valmistettu HDPE:stä (High Density Polyethylene) ja se on uudelleenkäytettävää. Plastifilm Ultra kestää kuumuutta aina 110⁰:een saakka. Sitä on saatavilla 4,5 ja 6 m leveydellä ja pituudella 100 m, 120 m ja 150 m ja se toimitetaan kätevässä pakkauksessa.

Nortonin valikoimaan kuuluvat myös monet erilaiset suojausteipit, jotka sopivat useimpiin erilaisiin käyttötarkoituksiin automaalaamoiden ja peltikorjaamoiden suojaustöissä.

”Nortonin uudella Plastifilm Ultra -suojamuovilla voidaan suojata myös kosteita koreja ennen kuivumista, jolloin työ käy helpommin ja nopeammin, koska suojamuovi on erittäin pehmeä ja joustava”, kertoo Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava.

Katso myös www.saint-gobain-abrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.