Uusi suojamuovi auton maalaukseen

Uusi suojamuovi auton maalaukseen

Norton lanseeraa uuden auton maalauksessa käytettävien suojamuovien valikoiman. Uusi Plastifilm-valikoima saa maalaus- ja lakkaustöissä suojaustyön sujumaan nopeammin ja helpommin.

Uuden suojamuovin läpi vesi haihtuu, kun muovi laitetaan märän auton korin päälle. Tämä vähentää  valkoisten renkaiden syntymistä. Muovi on käsitelty myös estämään lakan halkeilua ja hilseilyä kuivumisen aikana. Plastifilm on täysin vedenkestävä myös käytettäessä vesipohjaisia maaleja ja tiheän rakenteen ansiosta maali ei pääse muovin läpi. Se on pehmeä ja joustava, minkä ansiosta peittäminen on nopeaa ja helppoa. Lisäksi materiaali on staattista, joten se tarttuu auton korin pintaan.

Plastifilm on valmistettu HDPE:stä (High Density Polyethylene) ja sitä on saatavilla kahdella eri paksuudella: 9 ja 11 mikronia. Suojamuovi kestää kuumuutta aina 110˚:een saakka. Plastifilm-suojamuovia on saatavilla 4 m ja 5 m leveydellä ja pituudella 120 m, 150 m ja 300 m ja se toimitetaan kätevässä pakkauksessa.

Nortonin valikoimaan kuuluvat myös monet erilaiset suojausteipit, jotka sopivat useimpiin erilaisiin käyttötarkoituksiin automaalaamoiden ja peltikorjaamoiden suojaustöissä.

”Nortonin uudella Plastifilm-suojamuovilla suojaustyö käy helpommin ja nopeammin, koska suojamuovi on erittäin pehmeä ja joustava” kertoo Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaaava.

Katso myös www.saint-gobain-abrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.