Uusi valikoima auton korien epäpuhtauksien poistoon

Uusi valikoima auton korien epäpuhtauksien poistoon

Hyvän lopputuloksen saavuttamiseksi epäpuhtauksien poisto ennen maalin kiillotusta on erittäin tärkeää. Norton lanseeraa tuotesarjan epäpuhtauksien poistoon ennen loppukiillotusta. Uusi Norton Clay –valikoima sisältää tuotteita sekä koneelliseen että käsin tapahtuvaan työstöön.

Norton Clay on uusi valikoima epäpuhtauksien, kuten esimerkiksi jarrupölyn tai jäämien poistoon maalista, lasista tai muovista. Norton Clay on valmistettu korkealuokkaisesta polymeerisavesta ja sitä on saatavilla 150 mm laikkana tai hansikkaana. Laikkaa käytetään epäkeskohiomakoneella suurten ja taipuneiden pintojen käsittelyyn. Hansikasta käytetään työstettäessä käsin vaikeasti saavutettavia paikkoja. Norton Clay –valikoimasta löytyy lisäksi täydellinen tuotesarja, joka sisältää laikan, hansikkaan, mikrokuituliinan ja puhdistusnesteen.

Työ suoritetaan muutamassa vaiheessa: ensin korin osa puhdistetaan tavallisella autoshampoolla niin, että pahin lika lähtee pois. Sen jälkeen pinta kostutetaan Liquid Ice –puhdistusnesteellä ja työstetään kevyellä työstöpaineella joko koneellisesti tai käsin. Lopuksi pinta kuivataan mikrokuituliinalla ja huuhdellaan, jonka jälkeen se on täydellinen normaalia lyhyemmässä ajassa suoritettavalle loppukiillotukselle.

”Norton Clay –valikoiman ansiosta voidaan maalin epäpuhtaudet poistaa helposti. Näin saadaan aikaan hyvä pohja lopulliselle kiillotukselle. Täydellinen tuotesarja on erinomainen kaikille, jotka haluavat kokeilla kuinka nopeasti saadaan puhdas ja silkinsileä pinta”, kertoo Saint-Gobain Abrasives Ab:n Suomen myyntivastaava Timo Sutinen.

Katso myös www.nortonabrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.