Uusia katkaisu- ja hiomalaikkoja koritöihin

Uusia katkaisu- ja hiomalaikkoja koritöihin

Norton lanseeraa uuden valikoiman katkaisu- ja hiomalaikkoja esimerkiksi korin peltitöihin. Uudet Norton Blue Fire tuotteet on tarkoitettu käytettäväksi suorahiomakoneissa tai kulmahiomakoneissa.

Uuden Blue Fire valikoiman katkaisu- ja hiomalaikat on tarkoitettu metallitöihin, kuten esimerkiksi hitsaussaumojen tasoitukseen, pintakäsittelyyn, muotoiluun, katkaisuun, ruosteen tai korroosiovaurioiden poistoon korin osista. Suorahiomakoneissa käytettävät katkaisulaikat ovat halkaisijaltaan 50, 63, 76 ja 100 mm. Kulmahiomakoneissa käytettävät laikat ovat 115 ja 125 mm. Hiomalaikat on tarkoitettu käytettäväksi 115 tai 125 mm kulmahiomakoneessa. Valikoimaan kuuluu lisäksi 115 ja 125 mm katkaisulaikkoja, joita voi käyttää usean eri materiaalin työstöön, kuten alumiinin, muovin, teräksen, kaakelin ja kiven. Tuotteet on pakattu käytännöllisiin muovipakkauksiin, jotka ovat uudelleen suljettavia.

Valikoimaan kuuluu myös katkaisu- ja hiomalaikan pidin, jota käytettään suorahiomakoneissa. Laikan pidin, jota löytyy 6, 8 ja 10 mm reiän halkaisijalla, takaa tukevan ja oikean asennuksen koneeseen, vaikka laikan reikä ei olisikaan sama kuin koneen kiinnitys.

”Koska nämä uudet katkaisu- ja hiomalaikat on valmistettu viimeisimmän teknologian mukaisesti, ovat ne täydellisiä ammattikäyttäjälle, joka haluaa saavuttaa halutun tuloksen nopeasti ja tehokkaasti” sanoo Timo Sutinen, Saint-Gobain Abrasives AB:n Suomen myyntivastaava.

Katso myös www.saint-gobain-abrasives.com

Saint-Gobain Abrasives on Pohjoismaiden johtava hiomatuotteiden toimittaja. Yritys on osa maailman suurinta hiomatuotteita valmistavaa yritystä, Saint-Gobain Abrasivesia. Saint-Gobain Abrasives soveltaa viimeisintä teknologiaa, johtaa uusien hiomatuotteiden kehitystä sekä tarjoaa useita tunnettuja tuotemerkkejä kuten Norton, Clipper, Nimbus, Flexovit, Winter ja Baystate.