Älykellojen uusi aikakausi on täällä: Samsung ja Google yhteistyöhön

Kulunut vuosi on kasvattanut kuluttajien kiinnostusta paitsi omaan terveyteen ja hyvinvointiin, myös älykelloihin, joiden avulla omaa hyvinvointia on helppo mitata. Yhtenä johtavista mobiilikäyttökokemusten suunnannäyttäjistä Samsung kehittää jatkuvasti uusia tekemisen tapoja vastaamaan kuluttajien alati muuttuviin tarpeisiin. Nyt Samsung vie kehitystyönsä älykellojen parissa entistä pidemmälle: Samsung ja Google yhdistävät voimansa ja tietotaitonsa, kun Samsungin Tizen ja Googlen Wear OS yhdistyvät uudeksi yhtenäiseksi alustaksi.

Yhtenäinen alusta tarjoaa molemmille osapuolille mahdollisuuden kehittää ja luoda entistä parempia käyttäjäkokemuksia. Lisäksi yhtenäinen alusta tarjoaa kolmansien osapuolten kehittäjille entistä enemmän mahdollisuuksia hyödyntää Samsungin yhdistettyjen laitteiden ekosysteemiä ja alati kasvavaa Samsung Galaxy Smartwatch -käyttäjien määrää. Samsung Galaxy Smartwatch -faneille yhteistyö puolestaan tuo saataville aiempaa suuremman ja paremman valikoiman sovelluksia.

Uuden yhtenäisen alustan nimi julkistetaan myöhemmin.

Nykyisten Samsung Galaxy Smartwatch -käyttäjien ei myöskään tarvitse olla huolissaan: Samsung tarjoaa nykyisille, Tizen-käyttöjärjestelmän omaaville Galaxy Smartwatch -laitteille ohjelmistopäivityksiä kolmen vuoden ajan tuotteen julkaisemisesta.

Lisätietoa: www.samsung.com

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Republic, samsungpr@republic.fi

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@republic.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/