Galaxy Ace Style on Samsungin edullinen SoMe-puhelin

Galaxy Ace Style on Samsungin edullinen SoMe-puhelin

Hauska ja persoonallinen puhelin niille, jotka haluavat jakaa elämänsä muiden kanssa.

Helsinki, 9. huhtikuuta 13 – Samsungin uusi Galaxy Ace Style saapuu Suomeen tyylillä. Helppokäyttöinen ja fiksu älypuhelin on ihanteellinen kumppani paljon aikaa Facebookissa, Twitterissä ja Instagrammissa viettäville.

Puhelimen käyttöliittymä on suunniteltu tekemään sisällön jakamisesta ja sosiaalisesta viestimisestä mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Galaxy Ace Stylessa on erinomaisella automaattitarkennuksella varustettu viiden megapikselin kamera, jolla saa selkeitä kuvia tilanteessa kuin tilanteessa. Se osaa myös tallentaa videokuvaa FullHD-tarkkuudella.

– Samsung luo teknologiaa kaikenlaisille ihmisille ja kaikenlaisiin tarpeisiin, budjetista riippumatta. Galaxy Ace Style on puhelin aktiivisille ihmiselle, jotka haluavat erinomaiset älypuhelintoiminnot edulliseen hintaan, toteaa Samsungin telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Tekniset tiedot: Samsung Galaxy Ace Styessä on 1,2 GHz:n tuplaydinsuoritin ja WVGA-näyttö (800x480).  Käyttöjärjestelmä Android 4.4 (KitKat). Yhteysominaisuuksiin lukeutuu Bluetooth 4.0, Wi-Fi b/g/n ja NFC (UICC). Laitteessa on 512 MB RAM-muistia ja 4 GB sisäinen sisäinen tallennustila* ja tuki jopa 64 GB muistikorteille. Akku 1500 mAh. Laite saapuu Suomessa myyntiin toukokuussa ja sen suositushinta on 169 €.

*Vapaana oleva muisti voi olla ilmoitettua pienempi järjestelmätiedostojen johdosta.

Lisätietoja:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö Telecom, Mika Englbom @samsung.fi, p. 040 8604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä. Lasse Pulkkinen, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Lataa tuotekuvat tästä

Kategoriat

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista:www.samsung.com/fi