Ohita
Samsung esitteli uuden Galaxy Book2 Pro -sarjansa: Monipuolisilla ja tehokkailla kannettavilla työskentely onnistuu missä tahansa

Tiedote -

Samsung julkaisi tänään uuden Galaxy Book2 Pro -sarjansa, jonka lippulaivamalli Galaxy Book2 Pro 360 sisältää muun muassa S Penin ja Galaxy Book2 Pro tuen 5G-datayhteydelle. Uudet kannettavat tietokoneet sopeutuvat monipuolisuudellaan nykyajan vaatimuksiin.

“Tavoitteenamme ei ole ainoastaan luoda uutta mobiiliteknologiaa, vaan myös tarjota käyttäjillemme ainutlaatuisia kokemuksia, jotka helpottavat heidän jokapäiväistä elämäänsä. Uudet Galaxy Book2 Pro -kannettavat ovat muotoiltu laadukkaasti, niissä on suorituskykyä sekä hyvät yhteydet ja niitä on helppo kuljettaa mukana”, sanoo Mika Engblom, Samsung Suomen mobiililiiketoiminnan johtaja.

Korkean tason turvallisuus kohtaa vapaan liikkuvuuden

Yhä useammat ihmiset viettävät päivänsä etä- ja hybridityöympäristöissä. Uudessa Galaxy Book2 -sarjassa on siksi kiinnitetty runsaasti huomiota käyttäjien tietojen, henkilöllisyyden ja yksityisyyden turvaamiseen. Kyseessä on ensimmäinen kuluttajille suunnattu kannettava tietokone, joka täyttää Microsoftin Secured-core PC[1]-vaatimukset.

Secured-core PC on alunperin suunniteltu yritystietokoneille korkean luokan turvallisuutta vaativilla aloilla, kuten terveydenhuollossa ja rahoitusalalla. Secured-core PC antaa entistä paremman suojan Windows 11:ssä ja sisältää integroidun laitteiston, firmwaren ja ohjelmiston, jotka antavat lisäsuojaa mahdollisia kyberhyökkäyksiä vastaan.

Galaxy Book2 Pro -kannettavat ovat kevyitä ja ohuita, joten ne kulkevat helposti mukana. Molemmissa malleissa on tuki Wi-Fi 6E[2]-datayhteyksille sekä pitkä, jopa 21 tunnin[3] akunkesto. Lisäksi 15 tuuman Galaxy Book2 Pro on saatavilla myös 5G[4]-mallina. Lisäksi kannettavien huippunopealla USB-C-yleislaturilla[5]pystyy lataamaan Samsung Galaxy -mobiililaitteita[6].

Samsung Galaxy Book2 Pro

Samsungin ja Intelin yhteistyö jatkuu

Galaxy Book2 Pro -sarjassa on uusimmat, 12. sukupolven Intel® Core -prosessorit™, joiden avulla käyttäjät voivat työskennellä, soittaa videopuheluita ja pelata sujuvalla ja luotettavalla suorituskyvyllä. Samsung jatkaa kumppanuuttaan Intelin kanssa ja tekee tiivistä yhteistyötä siruvalmistajan kanssa varmistaakseen prosessorin täydellisen optimoinnin Galaxy Book2 Pro -sarjan laitteistossa ja ohjelmistossa.

Galaxy Book2 Pro -kannettavat ovat päivitetty 1080p FHD -webkameroilla joissa on entistä laajempi kuvakulma[7]. Myös Studio-tilaa[8] on päivitetty lukuisilla uusilla toiminnoilla, kuten Auto Framing -ominaisuudella, joka keskittää käyttäjän kuvan, vaikka hän liikkuisi kuvaruudulla. Lisäksi GREENGUARD-sertifioidut AMOLED-näytöt[9]ovat nyt myös entistä kirkkaampia[10].

Uutuusmalliston äänentoistoa on myös parannettu. Kaksisuuntainen AI-kohinanvaimennus[11]vähentää häiritseviä ääniä sekä käyttäjän että muiden taustalta. Lisäksi Galaxy Book2 pro -sarja tukee AKG- ja Dolby Atmos -äänitekniikkaa.

Saumaton yhteys

Galaxy Book2 Pro -sarja sulautuu luonnolliseksi osaksi Samsung Galaxy -ekosysteemiä. Uusi Galaxy Book Experience auttaa käyttäjiä tutustumaan ainutlaatuisiin Samsung Galaxy -ominaisuuksiin ja siirtämään sisältöä uuteen laitteeseen. Käyttäjien tarvitsee kirjautua sisään Samsung-tilinsä avulla ainoastaan kerran päästäkseen suoraan Samsung Galaxy -laitteen sovelluksiin ja sisältöön, kuten Samsung Galleryyn ja Samsung Notesiin tai muodostamaan Galaxy Buds[12]-pariliitos. Tämä uusi kokemus vie käyttäjät myös Galaxy Book Smart Switch -prosessin läpi, joka auttaa käyttäjiä siirtämään tietoja, valokuvia, asetuksia ja paljon muuta sisältöä vanhasta tietokoneesta uuteen.

Lisäksi Galaxy Book2 Pro -kannettavat sisältävät runsaasti erilaisia, uusia päivityksiä. Samsung Multi Control[13]mahdollistaa saumattoman vuorovaikutuksen laitteiden välillä, ja Private Share[14]tekee asiakirjojen jakamisesta työtovereiden kanssa todella helppoa. Bixby-ääniohjaustoiminnolla[15]voi myös ohjata IoT-laitteita, ja SmartThings Find[16] auttaa löytämään kadonneen Galaxy Book2 Pro -laitteen nopeasti, vaikka se olisi sammutettu.

Samsung Galaxy Book2 Pro 360

Hinta ja saatavuus

Galaxy Book2 -sarjaan kuuluvat Galaxy Book2, Galaxy Book2 360, Galaxy Book2 Pro, Galaxy Book2 Pro 360.

Galaxy Book2 Pro -sarja on saatavilla Graphite- ja Silver-väreissä, ja Galaxy Book2 Pro 360 Burgundy- ja Graphite-väreissä. Galaxy Book2 Pro -kannettavien myynti alkaa huhtikuussa valituilla jälleenmyyjillä ja samsung.fi-sivustolta.

Suositushinnat:

Kamera/Mikrofoni

1080p FHD / Dual Array Mic

Ääni

Stereo2 x max 4W (Smart Amp)

Sound by AKG, Dolby Atmos®

Stereo2 x max 5W (Smart Amp)

Sound by AKG, Dolby Atmos®

Näppäimistö[8]

Island Type, taustavalaistu

3-rivinen numeerinen, Island Type, taustavalaistu

Akku[9]

63Wh

68Wh

Lataus

65W USB Type-C Adapter

Turvallisuus

Sormenjälkitunnistin virtanäppäimessä

Sormenjälkitunnistin

virtanäppäimessä

Liitännät[10]

Thunderbolt™ 4 (1), USB Type-C (1), USB 3.2 (1), HDMI (1), 3.5mm Headphone/Mic, MicroSD slot

Thunderbolt™ 4 (1), USB Type-C (1), USB 3.2 (1), HDMI (1), 3.5mm Headphone/Mic, MicroSD, nano SIM (Optional) slot

[1] Lukujen tarkkuus voi vaihdella käytetyistä mittauksista riippuen. Korkeus vaihtelee valmistusprosessin mukaan.

[2] Painot vaihtelevat valmistusprosessin mukaan.

[3] Saatavuus vaihtelee alueen ja operaattorin mukaan. Käyttökokemus voi vaihdella laitteesta riippuen.

[4] 5G:n saatavuus vaihtelee markkina- ja mallikohtaisesti. 5G-nopeudet vaihtelevat ja vaativat optimaalisen verkon ja yhteyden (tekijöitä ovat taajuus, kaistanleveys, ruuhkautuminen); katso saatavuus operaattorilta. Wi-Fi 6E:n saatavuus vaihtelee käyttöjärjestelmän version, maan, sijainnin, verkkoolosuhteiden ja muiden tekijöiden mukaan. Wi-Fi 6E langattomat verkkoreitittimet myydään erikseen.

[5] Värien saatavuus voi vaihdella markkinoiden ja jälleenmyyjän mukaan.

[6] Saatavuus voi vaihdella laitteittain.

[7] Saatavuus voi vaihdella laitteittain.

[8] Näppäimistön asettelu voi vaihdella markkinakohtaisesti.

[9] Tyypillinen arvo, joka on testattu laboratorio-olosuhteissa kolmansilla osapuolilla. Tyypillinen arvo on arvioitu keskiarvo, joka ottaa huomioon akun kapasiteetin poikkeaman IEC 61960 -standardin mukaisesti testattujen akkunäytteiden välillä.. Todellinen akun käyttöikä voi vaihdella verkkoympäristön, käyttötapojen ja muiden tekijöiden mukaan.

[10] Todellinen USB-nopeus voi vaihdella käyttäjäympäristön mukaan.

Galaxy Book2 Pro 360 -tuotetiedot

Galaxy Book2 Pro 360 13.3”

Galaxy Book2 Pro 360 15.6”

Koko[1]

2nd Screen, Easy Bluetooth Connection, Samsung Notes & Gallery

Private Share, Bixby, Quick Share, SmartThings, Galaxy Book Smart Switch

2nd Screen, Easy Bluetooth Connection, Samsung Notes & Gallery

[2] Painot vaihtelevat valmistusprosessin mukaan.

[4] Saatavuus voi vaihdella laitteittain.

[5] 5G:n saatavuus vaihtelee markkina- ja mallikohtaisesti. 5G-nopeudet vaihtelevat ja vaativat optimaalisen verkon ja yhteyden (tekijöitä ovat taajuus, kaistanleveys, ruuhkautuminen); katso saatavuus operaattorilta. Wi-Fi 6E:n saatavuus vaihtelee käyttöjärjestelmän version, maan, sijainnin, verkkoolosuhteiden ja muiden tekijöiden mukaan. Wi-Fi 6E langattomat verkkoreitittimet myydään erikseen.

[6] Värien saatavuus voi vaihdella maan ja jälleenmyyjän mukaan.

[7] Saatavuus voi vaihdella laitteittain.

[8] Saatavuus voi vaihdella laitteittain.

[9] Näppäimistön asettelu voi vaihdella markkinoiden mukaan.

[10] Bluetooth ei ole saatavilla S Penille.

[11] Tyypillinen arvo testattu kolmannen osapuolen laboratorioolosuhteissa. Tyypillinen arvo on arvioitu keskiarvo, joka ottaa huomioon akun kapasiteetin poikkeaman IEC 61960 -standardin mukaisesti testattujen akkunäytteiden välillä. Todellinen akun käyttöikä voi vaihdella verkkoympäristön, käyttötapojen ja muiden tekijöiden mukaan.

**370 nit (Typ), 500 nit (HDR) -VESA HDR 500 -todennus, HDR Sisältö vain *** Perustuu US TA -painoon, (KOR TA 146 g, EU TA 120 g)

[12] USB:n todellinen nopeus voi vaihdella käyttäjäympäristön mukaan.

Lisätietoa: www.samsung.com

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Kaimana, samsungpr@kaimana.fi

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@kaimana.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Tiedotteen alaviitteet:

[1] Microsoftin mukaan Secured-core PC käyttää ohjelmistopohjaisia tietoturvakomponentteja, kuten Trusted Platform Module 2.0 (TPM) ja moderneja suorittimia sekä virtualisointiin perustuvaa suojausta (VBS) ja Windows hypervisor code integrity (HVCI) -palvelua turvallisen, laitteistoeristetyn ympäristön luomiseksi, eristää muistin ja kriittiset komponentit estääkseen hyökkäykset ja luvattoman pääsyn käyttöjärjestelmän kriittisiin osiin. Secured-core PC luottaa edistyneisiin tietoturvaominaisuuksiin, jotka on sisäänrakennettu nykyaikaisiin prosessoreihin, jotka suojaavat Windowsin ja sen käynnistysprosessin eheyttä kehittyneiltä laiteohjelmistotason hyökkäyksiltä.

[2] Wi-Fi 6E:n saatavuus vaihtelee käyttöjärjestelmäversion, maan, sijainnin, verkko-olosuhteiden ja muiden tekijöiden mukaan. Wi-Fi 6E vaatii langattoman verkkoyhteyden Wi-Fi 6E:lle.

[3] Akun käyttöikä testattu kolmannen osapuolen laboratorio-olosuhteissa. Tyypillinen arvo on IEC 61960 -standardin mukaisesti testattujen akkunäytteiden akkukapasiteetin poikkeama arvioitu keskiarvo. Todellinen akun käyttöikä voi vaihdella verkkoympäristön, käyttötapojen ja muiden tekijöiden mukaan. Akkupaketti myydään erikseen. Videon toistoaika perustuu Samsungin oletusasetuksilla tekemien sisäisten laboratoriotestien tuloksiin (Kirkkaus-150 nitiä, Kuulokkeet (oletusäänenvoimakkuus), 2 % tyhjä, Lentokonetila päällä (Wi-Fi / 5G ei kytketty), KBD-taustavalo pois päältä), kun toistaa paikallista 1080p-elokuvien toistoa, Player-elokuvia ja TV:tä koko näytön videoilla näytöllä.

[4] Saatavilla vain 15 tuuman Galaxy Book2 Prossa. Edellyttää optimaalista 5G-yhteyttä ja todellinen nopeus voi vaihdella markkinasta, operaattorista ja käyttäjäympäristöstä riippuen.

[5] Perustuu Samsungin kansainvälisten laboratoriotestien superfast charging-lataustuloksiin, suoritettu 65 W:n laturilla, kun siinä on 2 % virtaa jäljellä, kaikki palvelut, toiminnot ja näyttö sammutettuna. Laturin tekniset tiedot vaihtelevat alueittain. Virhemarginaali + - 5 %.

[6] Laturia voi käyttää Galaxy-laitteissa, joissa on USB Type-C -portti.

[7] Galaxy Book2 Pro -sarjan laitteessa on 87 asteen näkökenttä verrattuna Galaxy Book Pro -sarjan 77 asteen näkökenttään.

[8] Aktivoituu automaattisesti kameraa käytettäessä. Studio-tila ei ehkä toimi oikein, kun kolmannen osapuolen videopuhelukameratehosteita (taustat, kasvotehosteet jne.) käytetään samanaikaisesti. Auto Framing vaatii kasvojentunnistuksen, eikä se välttämättä toimi kunnolla, jos käyttäjä käyttää kasvomaskia. Ominaisuudet voivat vaihdella ympäristön, valaistusolosuhteiden, sovellusten, laitteen tilan ja muiden tekijöiden mukaan.

[9] Vain Galaxy Book2 Pro 360 -mallissa. Super AMOLED -näyttö on AMOLED-näyttö, jossa on integroitu kosketusnäyttötoiminto.

[10] Galaxy Book2 Pro mittaa oletusarvoisesti 400 nitiä, Galaxy Book2 Pro 360 mittaa 370 nitiä.

[11] Tukee vain VoIP-sovelluksia, mukaan lukien Zoom, WeChat, Facebook Messenger, WhatsApp.

[12] Galaxy Budsit myydään erikseen.

[13] Sama Samsung-tili ja Multi Control on otettava käyttöön molemmissa laitteissa (Samsung-asetukset> Lisäominaisuudet> Multi Control). Molempien laitteiden on oltava yhdistetty samaan Wi-Fi-verkkoon. Samsung Multi Control vaatii ONE UI 4.1 -päivityksen tai uudemman Galaxy Tabissa ja Samsungin asetuksissa v1.5, Samsung Settings v3.3 (ARM) tai uudemman PC:ssä.

[14] Tiedostojen siirtotyyppi, lukumäärä, kapasiteetti ja vanhenemispäivä sekä samanaikaisten tiedostoresurssien määrä Private Sharessa voidaan rajoittaa. Yksityistä jakoa voidaan tukea vain Galaxy-matkapuhelimissa, joissa on Android P OS tai uudempi. Yksityistä jakoa tuetaan vain Galaxy-mobiililaitteiden, kuten puhelimen, tabletin ja tietokoneen välillä. Jaettavat tiedostotyypit: Kuva (.jpg, .jpeg, .png, .gif, .bmp, webp), video (webm, .mp4, .3gp, .mkv), ääni (.mp3, wav, ogg), .m4a), teksti (.txt).

[15] Bixby tunnistaa vain tietyt tuetut englannin (USA) ja korean (Etelä-Korea) aksentit ja murteet. Bixbyn käyttöä voidaan rajoittaa tietyissä tilanteissa, mukaan lukien rajoittamaton mediatallennus (video / peli / ääni) puheluiden aikana (mukaan lukien lähtevät puhelut) jne. Palvelun saatavuus voi vaihdella sijainnin / operaattorin / kielen / laitemallin / käyttöjärjestelmän mukaan. Bixby tukee tiettyjä sovelluksia, muita sovelluksia tuetaan myöhemmin. Samsung-tilille kirjautuminen ja dataverkkoyhteys (Wi-Fi tai dataverkko) vaaditaan. Jotta voit ohjata muita laitteita Bixbyllä, kaikki laitteet on rekisteröitävä SmartThingsiin.

[16] Edellyttää Samsung-tilille kirjautumista, Wi-Fi- tai dataverkkoyhteyttä ja SmartThings Find -asetusten määrittämistä. SmartThings Findilla löydetyn kadonneen laitteen sijainti on likimääräinen sijainti, jossa kadonneen laitteen signaali havaittiin. SmartThings Find -sovellus on saatavilla vain Galaxy-laitteissa, joissa on Android 8.0 tai uudempi. SmartThings Find voi seurata Galaxy Book2 Pro -sarjan laitteita jopa 10 päivän ajan, kun laitteet on ladattu täyteen. Aika voi vaihdella sijainnin, verkon, käyttötapojen, laiteasetusten, akun tilan ja muiden tekijöiden mukaan.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/