Samsung Galaxy Fold saapuu Suomeen

Samsung Galaxy Fold saapuu Suomeen

Samsungin mullistavan taittuvan puhelimen myynti alkaa perjantaina 18. lokakuuta.

Espoo, 3. lokakuuta 2019 – Samsung Galaxy Fold on pian saatavilla Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Espanjassa, Sveitsissä ja Puolassa. Laitteen myynti alkaa perjantaina 18. lokakuuta.

Galaxy Foldilla Samsung luo uuden mobiililaitekategorian – taittuvan älypuhelimen. Galaxy Fold yhdistää kannettavuuden, suuremman näytön ja monipuolisen kameran taskuun mahtuvassa mobiililaitteessa. Uutuus avaa täysin uusia mahdollisuuksia älypuhelimen käyttöön.

– Halusimme varmistaa, että tarjoamme asiakkaillemme parhaan mahdollisen käyttökokemuksen. Tästä syystä käytimme viime kuukaudet Galaxy Foldin suunnittelun arviointiin ja paranteluun sekä muutosten huolelliseen testaamiseen. Luotamme siihen, että Galaxy Fold ylittää asiakkaidemme odotukset tässä uudessa premium-laitekategoriassa, sanoo Mika Engblom, Samsung Suomen mobiililiiketoiminnan johtaja.

Suurempi ja älykkäämpi kokemus
Galaxy Foldissa on 7,3 tuuman Infinity Flex -näyttö, joka tarjoaa paremman katselukokemuksen[1] kuin mikään aiempi Samsung-matkapuhelin. Multi-Active Window -toiminto avaa uusia mahdollisuuksia moniajotyöskentelyyn. Käyttäjä voi pitää auki peräti kolmea aktiivista sovellusta ruudulla samanaikaisesti[2]. App Continuity -toiminnolla kansinäytön ja päänäytön välinen siirtymä on intuitiivinen ja sujuva[3]. Kun Galaxy Fold avataan ja suljetaan, ohjelmat siirtyvät automaattisesti aktiiviselle näytölle. Näiden ominaisuuksien avulla Samsung tarjoaa käyttäjälleen täysin uudenlaisen mobiilikokemuksen ja mahdollisuuksia, joista tavallisella älypuhelimella ei voisi edes haaveilla.

Galaxy Fold on suunniteltu vaativaan moniajotyöskentelyyn ja korkealaatuisiin visuaalisiin kokemuksiin. Laitteessa on kaikkea tätä varten tehokas seuraavan sukupolven suoritin ja jopa 12 Gt RAM-muistia. Kehittynyt kaksoisakkujärjestelmä pitää Galaxy Foldin toiminnassa läpi koko päivän ja langattoman latauksen avulla käyttäjät voivat ladata puhelimen kautta myös muita laitteitaan.

Galaxy Foldin ennakkomyynti Suomessa alkaa 11. lokakuuta, ja kauppoihin laite saapuu 18. lokakuuta. Värivaihtoehdot ovat Space Silver ja Cosmos Black, ja laitteen suositushinta on 2100 euroa. Galaxy Fold on saatavissa valikoiduista Telian, Elisan ja DNA:n myymälöistä sekä Samsung Shop-in-Shopista Tammiston Gigantissa. Hintaan sisältyvät langattomat Galaxy Buds -kuulokkeet, aramidisuojakuoret ja 12 kuukautta Samsung Care+ -palvelua.

Lisätietoja Galaxy Foldista: news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com ja http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-fold

Kuluttajakysymykset:
Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

[1]Näyttö mitataan diagonaalisesti täydellisenä suorakulmiona pyöristetyistä kulmista riippumatta. Varsinainen näyttöalue on pienempi pyöristetyistä kulmista johtuen

[2]Jotkut kolmannen osapuolen sovellukset eivät välttämättä tue Multi-Active Window -toimintoa.

[3]Jotkut kolmannen osapuolen sovellukset eivät välttämättä tue App Continuity -toimintoa.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/