Ohita
Samsung tuo Galaxy Book4 -tietokoneisiin uusia älykkäitä liitettävyysominaisuuksia yhteistyössä Microsoftin kanssa

Tiedote -

Samsung esitteli hiljattain uuden Galaxy Book4 -sarjansa, joka on yhtiön tähän asti älykkäin ja tehokkain PC-kattaus. Uudet laitteet yhdistävät älykkään suorituskyvyn, entistä paremmat turvaominaisuudet sekä eloisan, interaktiivisen näytön äärimmäisen kannettavaan pakettiin.

Samsung on vienyt PC-kannettavien käyttömahdollisuudet uudelle tasolle ja luonut yhteistyössä Microsoftin kanssa uusia saumattomia liitettävyysominaisuuksia. Nyt nämä ominaisuudet on viety entistä pidemmälle, ja ne tekevät Galaxy Book4 -sarjasta entistä sulavamman, älykkäämmän ja mukautuvamman. Book4-sarjan kehityssuunta vahvistaa Samsungin ja Microsoftin sitoutumista parhaimman mahdollisen PC-kokemuksen luomiseen.

Microsoft Copilot – saumatonta usean laitteen yhteispeliä

Microsoft Copilot[1] hyödyntää älykkäitä ja intuitiivisia tekoälyominaisuuksia, joiden avulla Galaxy Book4 -sarjan laitteet toimivat saumattomasti älypuhelimesi kanssa. Microsoft Copilotin avulla viestien etsiminen ja lukeminen sekä niistä yhteenvetojen tekeminen Samsung Galaxy -puhelimesta on vaivatonta, ja voit valjastaa tietokoneesi jopa luomaan ja lähettämään viestejä puolestasi.

Älykkäiden ominaisuuksien ansiosta Copilot voi vaikkapa etsiä ystäviesi lähettämistä viesteistä ravintolasuosituksia ja hakea verkosta asiakasarvioita sekä lähettää kumppanillesi kutsun lähteä illalliselle – PC:si kautta. Galaxy Book4 -sarjan laitteiden ansiosta sinun ei tarvitse avata ja käyttää useita eri sovelluksia puhelimellasi tietojen hakemiseen ja koostamiseen, vaan voit hyödyntää älypuhelimesi ominaisuuksia nopeammin ja älykkäämmin.

Microsoft Copilotin avulla voit nauttia saumattomasta kokemuksesta laitteiden välillä ja hallita päivittäisiä tehtäviäsi jouhevammin ja tehokkaammin. Microsoft Copilotin kanssa yhteensopivien sovellusten kirjo laajenee jatkuvasti ja sen myötä liitettävyys muiden Samsung Galaxy -laitteiden kanssa on entistä älykkäämpää, tehokkaampaa ja miellyttävämpää.

Muunna älypuhelimesi tehokkaaksi PC-kameraksi

Hybridityöskentelyn yleistymisen myötä etäpalavereista on tullut yhteistyön uusi normi. Galaxy Book4 -sarjan avulla voit käyttää puhelimesi kameraa web-kamerana ja hyödyntää sitä videopuheluissa vaikkapa Microsoft Teams -kokouksissa.

Erinomaisen kuvanlaadun ansiosta voit tuntea olevasi aidosti läsnä kollegojesi kanssa ja vaihtaa helposti yhdellä painalluksella etu- ja takakameran välillä. Näppärän kameranäkymän hallinnan myötä voit liikkua vapaasti ja joustavasti ilman tarvetta säätää tietokonetta, mikäli haluat esimerkiksi vaihtaa kuvakulmaa saadaksesi kaikki huoneessa olijat ruutuun, nousta ylös palaverin aikana tai vaikkapa näyttää etäosallistujille näkymää toimiston ikkunasta. Voit myös hyödyntää etäkokouksessa älypuhelimesi muita ominaisuuksia, kuten taustan sumennusta ja automaattista kuvanrajausta. Näin voit huoletta työskennellä missä ympäristössä tahansa, oli se sitten vilkas kahvila tai yrityksen kokoushuone.

Tämä tehokas ja liikkuva webcam-toiminnallisuus parantaa kamerakokemusta, joten käyttäjät voivat nauttia sekä älypuhelimen korkeasta kuvanlaadusta että PC:n suomista tuottavuustyökaluista samaan aikaan.

Samsungin ja Microsoftin tiivis ja jatkuva yhteistyö tulee avaamaan yhä uusia älyominaisuuksia Galaxy Book4 -laitesarjaan.

Galaxy Book4 -tietokoneet on myös mahdollista yhdistää muihin Galaxy-laitteisiin älypuhelinten lisäksi, mikä monipuolistaa PC-käyttökokemusta entisestään. Voit esimerkiksi käyttää Tab S9 Ultra -tablettia tietokoneen ulkoisena näyttönä ja antaa uutta vauhtia tuottavuudelle sekä luovuudelle. Yhdessä Galaxy Buds2 Pro -kuulokkeiden kanssa PC tuottaa laadukasta ääntä äärimmäisen pienellä viiveellä, joten voit esimerkiksi nauttia selkeistä puheluista tai syventyä elokuvan katseluun. Kaikki nämä Galaxy Book4 -sarjan ominaisuudet, sekä monet muut hyödyt, on suunniteltu muodostamaan paras mahdollinen PC-käyttökokemus.

Lisätietoa Galaxy Book4 -sarjasta osoitteessa www.samsung.com/galaxy-book.

Lisätiedot: www.samsung.com
Kuluttajakysymykset:
Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Mediakontakti:
OSG Viestintä, samsungpr@osg.fi

[1]
Ominaisuuksien toimitusajankohta ja saatavuus vaihtelevat markkinoittain ja laitteittain. Microsoft-tili vaaditaan kirjautumiseen.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi