Ohita
SmartThings Energyn avulla voi oppia tuntemaan kodin entistä paremmin ja selvittää, mitkä laitteet muodostavat suurimman osan kokonaiskulutuksesta.

Samsungin älykäs energiansäästöpalvelu on nyt saatavilla Suomessa

SmartThings Energy on älykäs työkalu, joka auttaa kotitalouksia tietoisempaan energiankulutukseen ja tukee positiivisia tapoja, jotka vähentävät energiankulutusta.

SmartThings Energy on Samsungin SmartThings-sovellukseen kuuluva palvelu, joka rekisteröi ja näyttää ajantasaiset tiedot siihen kytkettyjen kodinkoneiden ja laitteiden* energiankulutuksesta, tarjoten samalla kumulatiivisen yleiskatsauksen. Lisäksi sovellus voi laskea arvion tulevista sähkökustannuksista**, ilmoittaa normaalia korkeammasta kulutuksesta ja suosittelee toimenpiteitä, jotka voivat vähentää sekä kulutusta että kustannuksia.

SmartThings -sovelluksen ominaisuuksia, jotka voivat auttaa säästämään energiaa

• Selkeä yleiskuva ja älykkäät oivallukset: SmartThings Energy seuraa siihen kytkettyjen laitteiden energiankulutusta reaaliajassa, analysoi käyttötapoja ja tarjoaa henkilökohtaisia vinkkejä energiankulutuksen vähentämiseksi. Sen avulla voit oppia tuntemaan kotisi paremmin ja selvittää, mitkä laitteet muodostavat suurimman osan kokonaiskulutuksesta.
  • Hälytys energiahukasta: SmartThings Energy lähettää automaattisesti ilmoituksia, kun siihen kytketyt laitteet käyttävät enemmän energiaa kuin normaalisti, ja antaa neuvoja tilanteen korjaamiseksi. Se voi esimerkiksi kiinnittää huomion siihen, että jääkaapin ovet ovat olleet liian pitkään auki tai että jääkaappi kuluttaa enemmän energiaa kuin tavallisesti, esimerkiksi jos se on ylikuormitettu ja eikä ilma kierrä tehokkaasti.
  • Aseta tavoitteita, jotka SmartThings Energy auttaa sinua saavuttamaan: Aseta kuukausittainen energiankulutustavoite kotitaloudellesi. Saat päivityksiä edistymisestäsi ja ehdotuksia toimenpiteistä, joilla voit saavuttaa tavoittelemasi kuukausikulutuksen.
  • Aktivoi energiansäästötila: Kytke sovelluksesta päälle AI Energy Mode, jotta yhteensopivat laitteet voivat tekoälyn avulla siirtyä automaattisesti energiansäästötilaan. AI Energy Mode on tehokas toiminto, joka voi auttaa vähentämään sähkönkulutusta ja se on saatavilla niissä Samsungin pesu- ja jäähdytystuotteissa, jotka voi yhdistää internetiin.

Kaikki Samsungin WiFi-yhteydellä varustetut kodinkoneet ja laitteet ovat yhteensopivia SmartThings Energy -palvelun kanssa. Sovelluksessa voi myös tarkastella muiden kuin Samsungin laitteiden sähkönkulutusta. Lisää toimintoja on odotettavissa sekä Samsungin että ulkopuolisten yhteistyökumppaneiden kodinkoneille tulevissa päivityksissä.

Löydät SmartThings-sovelluksen Google Playsta tai App Storesta. Lue lisää osoitteessa https://www.samsung.com/se/smartthings/do-the-smartthings/.

* Kaikki Samsungin WiFi-yhteydellä varustetut kodinkoneet ja laitteet ovat yhteensopivia SmartThings Energy -palvelun kanssa.
** Arvioidut sähkökustannukset voidaan laskea vain yhteensopiville, internetiin liitetyille laitteille.

Lisätiedot:

www.samsung.com
PR: Kaimana, samsungpr@kaimana.fi
Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta "Uutiset".
Seuraa Samsungia MyNewsDeskissä: https://www.mynewsdesk.com/fi/samsung

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi