Samsungin älykkäät Galaxy Book4 -tietokoneet ovat saatavilla 26. helmikuuta

Samsungin älykkäät Galaxy Book4 -tietokoneet ovat saatavilla 26. helmikuuta

Espoo, Suomi – 22. helmikuuta 2024 – Samsung Electronics on ilmoittanut, että Galaxy Book4 -laitesarjan kannettavat tietokoneet ovat saatavilla Suomessa 26. helmikuuta alkaen. Yhtiön viimeisimmät premium-PC:t yhdistävät optimoidun suorituskyvyn, eloisan ja tarkan kosketusnäytön sekä kehittyneet yhteysominaisuudet yhdeksi älykkääksi kokonaisuudeksi.

Galaxy Book4 -laitteet, eli Galaxy Book4 Ultra, Galaxy Book4 Pro ja Galaxy Book4 Pro 360, julkaistiin 2. tammikuuta Koreassa, missä niiden kysyntä on ollut erittäin korkealla. Uusimpia tietokoneita myytiin 1,5 kertaa enemmän ensimmäisen viikon aikana kuin Galaxy Book3 -malleja viime vuonna[i].

“Odotamme innolla, että käyttäjät pääsevät kokemaan Galaxy Book4 -tietokoneiden älykkäät yhteys- ja tuottavuusominaisuudet. Uutuudet vievät premium-PC -valikoimamme aidosti seuraavalle tasolle ja tarjoilevat sekä suorituskykyä että useiden laitteiden välistä liitettävyyttä tavalla, jota kuluttajat laadukkailta tietokoneilta nykyään odottavat”, sanoo Samsungin Suomen maajohtaja Mika Engblom.

Galaxy Book4 -sarjan älykkäitä ominaisuuksia tukee suorituskykyinen laitteisto. Galaxy Book4 Ultrassa on uusi Intel® Core™ Ultra 9/7 -suoritin, jossa yhdistyvät CPU, GPU ja tuoreeltaan mukaan lisätty NPU[ii]. Lisäksi kokonaisuuteen lukeutuu korkeatasoinen tietoturva, sillä jokaisessa Galaxy Book -mallissa on erillinen Samsung Knox -turvasiru, joka auttaa suojaamaan tärkeät järjestelmätiedot.

Galaxy Book4 Ultra- ja Galaxy Book4 Pro -laitteiden käyttökokemus herää eloon Dynamic AMOLED 2X -kosketusnäytöllä, jossa kontrasti on selkeä ja värit eloisat. Uskomaton katselukokemus pysyy tasaisena myös auringonvalossa, sillä Vision Booster parantaa kirkkautta automaattisesti ja heijastuksenestotekniikka[iii]vähentää häiriötekijöitä.

Samsungin Galaxy Book -valikoiman perintöä noudattaen Galaxy Book4 -sarja sallii käyttäjien pysyä saumattomassa yhteydessä kaikkiin Samsung Galaxy -laitteisiinsa. Käyttäjät hyötyvät tuottavuutta ja luovuutta lisäävistä ominaisuuksista, kuten Second Screen[iv], joka mahdollistaa tabletin käytön näyttönä, ja Multi Control[v], jonka avulla tiedostoja on helppo siirtää laitteiden välillä Galaxy Book4 -sarjan hiiren ja kosketusalustan avulla. Kaikki nämä toiminnot mahtuvat ohueen ja kevyeen muotoiluun, jonka ansiosta käyttäjät voivat kokea tehokkaan suorituskyvyn missä tahansa, myös ollessaan liikkeellä.

Galaxy Book4 -laitteet ovat myynnissä Suomessa 26. helmikuuta alkaen[vi].

Suositushinnat:

Galaxy Book4 – alkaen 749 €
Galaxy Book4 360 – alkaen 1 599 €
Galaxy Book4 Pro – alkaen 1 799 €
Galaxy Book4 Pro 360 – alkaen 1 999 €
Galaxy Book4 Ultra – alkaen 2 999 €

Lisätietoja osoitteessa: https://www.samsung.com/galaxy-book/.

Lisätiedot: www.samsung.com
Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Samsungin mediakontakti: OSG Viestintä, samsungpr@osg.fi

[i] Lukemat perustuvat myynteihin Korean markkinoilla 2.-9. tammikuuta.

[ii] Tekniset tiedot voivat vaihdella mallista tai markkinoista riippuen. Verrattuna edelliseen laitesarjaan.

[iii] Corning® Gorilla® Glass with DX täydentää Corning® Gorilla® Glassin legendaarista kestävyyttä heijastuksenesto-optiikalla ja paremmalla kulutuskestävyydellä. Corningin lasikomposiitti parantaa näytön luettavuutta vähentämällä etupinnan heijastuksia 75 % tavalliseen lasiin verrattuna ja lisää näytön kontrastisuhdetta 50 % samalla näytön kirkkaudella.

[iv] Molempien laitteiden tulee olla kirjautuneena samalle Samsung-tilille. Vaatii Galaxy Tab S7 -sarjan tai uudemman, tai Tab Active4 Pron, jossa on One UI 3.1 tai uudempi käyttöliittymäversio.

[v] Samsung Multi Control edellyttää päivitettyjä puhelimia, joissa on One UI 5.1, tai tabletteja, joissa on One UI 4.1 tai uudempi käyttöliittymäversio. Ominaisuus toimii Galaxy Book -sarjan laitteissa, jotka on julkaistu vuonna 2021 tai myöhemmin ja joissa on joko Samsung Settings v1.5 (Intel) tai Samsung Settings v3.3 (ARM). Joissakin malleissa voi olla rajoitettu toimintojen tuki.

[vi] Saatavuus voi vaihdella markkinoittain. Tuetut mallit, värit ja kokoluokat voivat vaihdella markkinoittain.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi