Ohita
Samsungin palvelupisteverkosto laajenee iTapsan ja Aito Supportin alihankintayhteistyöllä

Tiedote -

Samsung Electronics Nordic ja tunnettu suomalainen mobiililaitteiden huoltoketju iTapsa ovat aloittaneet Samsungin valtuutettuna huoltona toimivan Aito Support Oy:n mahdollistamana yhteistyön, jonka myötä Samsung-laitteiden huoltopalvelupisteiden määrä kasvaa huomattavasti Suomessa.

Samsungin mobiililaitteiden eli älypuhelinten, kannettavien tietokoneiden, tablettien ja puettavien laitteiden huollon uuden alihankintamallin myötä iTapsa voi tehdä Samsungin mobiililaitteiden takuun ulkopuolisia korjauksia ilman Samsungin oman takuun umpeutumista. Lisäksi iTapsa toimii takuuhuollettavien Samsungin laitteiden vastaanottopisteenä, eli asiakas voi toimittaa laitteensa iTapsan kautta takuuhuoltoon Aito Supportille.

Uuden iTapsa-yhteistyön ansiosta Samsungin huoltopalvelupisteiden tarjonta Suomessa kasvaa viidestä toimipisteestä yhteensä 17 toimipisteeseen, Aito Supportin toimipisteet mukaan luettuna. Esimerkiksi Joensuu, Lahti, Hämeenlinna ja Porvoo saavat ensimmäistä kertaa kokonaan oman huoltopalvelupisteensä, ja pääkaupunkiseudunkin tarjonta kasvaa kuudella toimipisteellä.

Entistäkin parempi laatu ja saavutettavuus

Poikkeuksellisessa yhteistyömallissa iTapsa toimii alihankkijana Samsungin mobiililaitteiden valtuutettuna merkkihuoltona jo kolme vuotta toimineelle Aito Supportille.

“Käytännössä yhteistyö tarkoittaa sitä, että Samsung-laitteen oma takuu ja IP-luokitukset säilyvät huollettavassa laitteessa, kun käyttäjä asioi iTapsassa. Aiemmin Samsungin laitetakuu ja IP-luokitukset ovat rauenneet kyseisessä tilanteessa. Lisäksi laajentamalla huomattavasti valtuutettujen huoltopisteiden verkostoa voimme tarjota entistä parempaa palvelua käyttäjille niin saavutettavuuden kuin laadunkin osalta”, sanoo Tomi Viro, Samsung Suomen mobiilituotteiden huoltopäällikkö.

“On mahtavaa päästä toteuttamaan Samsungin mobiililaitteille huoltopalvelukonsepti yhdessä Aito Supportin kanssa. Konsepti mahdollistaa entistä paremman palvelu- ja huoltoverkoston Samsung-käyttäjille. iTapsa huoltaa vuosittain tuhansia Samsung-laitteita. On hienoa nähdä, että kolmannen osapuolen huoltoliike yhdessä valmistajan ja valtuutetun huollon kanssa voi toteuttaa paremman, nopeamman ja asiakaslähtöisemmän huoltopalvelun loppuasiakkaille”, iTapsa Services Oy:n toimitusjohtaja Niklas Koponen toteaa.

Aito Support on kokonaisvaltainen mobiilialan palvelutuottaja, joka huoltaa eniten Pohjoismaissa Samsungin laitteita. Aito Support palvelee Suomessa kaikkia jälleenmyyjiä ja Samsungin mobiililaitteiden käyttäjiä.

“Olemme kehittäneet oman ohjelmistoratkaisun, jonka avulla iTapsan yhteistyö Samsungin kanssa mahdollistuu. On hienoa saada käynnistää yhteistyö iTapsan kanssa ja laajentaa näin palvelutarjontaamme sekä yhteistyöverkostoamme edelleen. Uskon, että Samsungin mobiililaitteiden käyttäjien on yhteistyön myötä entistä helpompaa pitää laitteensa toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään, Aito Support Oy:n toimitusjohtaja Anssi Kuoppala toteaa.

Yhteistyö käynnistyi vuoden 2023 alusta alkaen.

iTapsa

Aito Support

Lisätietoa: www.samsung.com

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Kaimana, samsungpr@kaimana.fi

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@kaimana.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi