Samsungin uudessa brändikampanjassa tehdään maanantaista parempi

Samsungin uudessa brändikampanjassa tehdään maanantaista parempi

Samsung Electronics Nordicin uusi Make Mondays Better -kampanja viestii oivaltavasti, kuinka suurta roolia elektroniikka näyttelee arjessamme. Kun elektroniikka ei toimi, alkaa nopeasti moni muukin asia tökkiä ja lumipalloefekti on valmis. Samsungin kampanjavideo näyttää kuitenkin myös asian toisen puolen: sen, kuinka paljon edistyksellinen ja laaja elektroniikkavalikoima yksinkertaistaa ja helpottaa aivan tavallista arkielämää. Kampanja on kehitetty yhdessä ruotsalaisen mainostoimisto BBDO Nordicsin kanssa.

Samsung Electronics Nordic on käynnistänyt Make Life Better -brändikampanjan, joka kuvaa kuinka Samsungin ratkaisut ja tuotteet tekevät yhteistyötä keskenään ja helpottavat näin jokapäiväistä elämää. Kampanjakonseptin ensimmäinen osa on Make Mondays Better -video, joka kuvaa kaikille tuttuja maanantaiaamun jähmeitä hetkiä ja tilanteita ja sitä, kuinka Samsungin laitteet helpottavat aamurutiineja ja antavat kivuttoman alun uudelle viikolle.

”Laitekategoriamme on valtavan laaja, emmekä ole aiemmin juurikaan tuoneet esiin, kuinka paljon hyötyä on siitä, että laitteet ovat vuorovaikutuksessa keskenään. Kampanjan tarkoitus on demonstroida, miten paljon jokapäiväistä arkea Samsungin laitteet voivat parantaa ja helpottaa. Tässä kampanjassa maanantai on symboli tarpeettoman tylsälle elämälle, jota innovatiiviset laitteet voivat kirkastaa”, kertoo Jenny Fisher-Toivo, Samsung Electronics Nordicin CE & Corporate markkinointijohtaja.

Make Mondays Better -brändivideo

Make Monday's Better -idean ja -brändikonseptin on kehittänyt BBDO Nordics. Ympäri Pohjoismaita sosiaalisessa mediassa julkaistavan videon on tuottanut tuotantoyhtiö Diktator.

”Usein sanotaan, että vain hullut rakastavat maanantaiaamuja. Englannissa on jopa sana - Mondayitis - joka tarkoittaa löyhästi käännettynä maanantaitautia, eli apeaa ja alakuloista fiilistä maanantaiaamuna. Harva tulee edes ajatelleeksi, miten suurta roolia elektroniikka ja laitteet ympärillämme näyttelevät. Samsungin älykkäät laitteet ovat keskenään samalla aaltopituudella ja pelaavat yhteen. Ja kuin taikaiskusta niin maanantaiaamu kuin elämä ylipäätään ovat taas hieman helpompia”, sanovat Rasmus Tsardakas Renhuldt ja Isaac Bonnier BBDO Nordicsista.

Työryhmä

Lisätietoa: www.samsung.com

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Republic, samsungpr@republic.fi

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@republic.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/