Ohita
Scandic Hotels ottaa käyttöön koronapassin leviämisalueen hotelliensa ravintoloissa ja baareissa sunnuntaista 28.11.2021 alkaen

Uutinen -

Scandic Hotels ottaa koronapassin käyttöön kaikissa Suomen Scandic-hotellien sekä operoimiensa
Hilton, Holiday Inn, Crowne Plaza sekä Hotel Indigo -hotellien ravintoloissa ja baareissa koronapandemian leviämisalueella
sunnuntaista 28.11. alkaen.

”Voidaksemme palvella vieraitamme terveysturvallisesti sekä taata tiimiläisillemme turvallisen työympäristön,
edellytämme vierailtamme asetuksen vaatimaa koronapassia niissä ravintoloissa ja tilaisuuksissa alueilla, joita koskevat viranomaisten koronarajoitukset”, kertoo Scandic Hotels Oy:n toimitusjohtaja Aki Käyhkö.” Tämä myös mahdollistaa meneillään olevan juhlakauden asiakastapahtumat- ja tilaisuudet.

Hotelliaamiainen, lounastarjoilu sekä tilaisuuksien kokoustarjoilut tarjoillaan aamiais- ja lounasravintoloissamme normaalisti, tällöin emme edellytä koronapassia. Pyydämme vieraitamme tarkistamaan ravintolan tai baarin nettisivulta mahdollinen koronapassivaatimus. Koronapassittomien hotellivieraiden on mahdollista tilata ja noutaa annoksia omassa huoneessa nautittavaksi klo 17 jälkeen ravintolan aukioloaikojen puitteissa.

Viestintäpäällikkö Johanna Uimonen

johanna.uimonen@scandichotels.com

puh. 040-713 4120

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t

Johanna Uimonen

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö 040 713 4120

Tervetuloa Scandic Hotels !

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm.
www.scandichotelsgroup.com