Scandic Imatran Valtionhotelli on satumainen näky talviasussaan.

Uutinen -

Scandicin lahjakorttikaupasta joulun elämyslahjat helposti, vaikka omalta kotisohvalta

Scandicin uudet, netistä ostettavat hotellilahjakortit ovat olleet joulunalusajan selkeä hittituote pukinkonttiin. Scandic-hotelleissa voi myös viettää rentouttavan joulun ja juhlapyhät vaivattomasti. Majoitusvaihtoehtoja on usealla paikkakunnalla aina Helsingistä Rovaniemelle ja Rukalle.

Scandic-hotellit sekä Hilton Helsinki Strand ja Crowne Plaza Helsinki - Hesperia tarjoavat lomanviettomahdollisuuksia jouluksi, välipäiviksi sekä uudeksi vuodeksi.

”Tarjoamme vaivattoman lomailukokemuksen turvallisuudesta huolehtien hotelleissamme ympäri Suomen”, kertoo Scandicin kaupallinen johtaja Christian Borg.

”Joulun päivät ovat suosituimpia, mutta kyllä hotelleissamme on vielä tilaa. Tänä vuonna joulunajan lomakautta vietetään kotimaisin voimin, kun kansainvälistä kysyntää ei ole ollut keväästä lähtien.”

Lahjakortti on kätevä lahja

Staycation-miniloma tai muu matkustushaave ensi vuodelle toteutuu kätevästi lahjakortin muodossa. Scandicin hotelli-, kylpylä- ja ravintolalahjakortit ilahduttavat lahjansaajaa varmasti.

”Avasimme uuden lahjakorttikaupan näin joulun kynnyksellä, ja lahjakortit näyttävät olevan suosittu lahja tulevana jouluna”, kertoo Borg.

Elämyksiä ja hemmottelua arjen vastapainoksi

Valmis joulupaketti tuo helpotusta kiireiseen arkeen sekä tarjoaa juhlavat puitteet. Valinnanvaraa on 1-3 vuorokauden kaupunkijouluista kylpyläjouluun ja aina talviseen joulunviettoonRovaniemellä tai Rukalla. Joulupakettiin kuuluu lisäksi jouluohjelmaa lapsille, aktiviteetteja sekä joulupäivälliset hotellista riippuen. ”Joulun voi viettää myös oman kaupungin tai lähialueen hotellissa”, vinkkaa Borg.

”Tarjoamme asiakkaidemme pyynnöstä mahdollisuuden joulunviettoon myös yksin: katamme yhteispöydän vieraillemme, jotka haluavat ruokailla yhdessä muiden joulunviettäjien kanssa, turvavälit tietysti huomioiden. Jouluaterian voi edelleen nauttia myös yksin omassa pöydässään. Kaikki jouluateriat ovat varattavissa kaupunkilaisille ja muille vierailijoille.”

Scandicilla turvallisuus on tärkeintä

”Vieraidemme ja tiimiläistemme hyvinvointi ja terveys ovat meille ensiarvoisen tärkeitä, ja teemme kaikkemme turvallisen vierailun eteen”, vakuuttaa Borg.

”Toivomme vieraiden huomioivan riittävän etäisyyden muihin asiakkaisiin hotellien tiloissa. Samassa taloudessa asuvat voivat toki olla lähempänä toisiaan.”

Scandic seuraa viranomaisten ohjeistuksia tarkasti ja kiinnittää edelleen tehostetusti huomiota hotellien ja ravintoloiden hygienia- ja siivouskäytäntöihin. Turvaetäisyyksistä huolehditaan vähentämällä asiakaspaikkoja, ottamalla käyttöön lisätiloja ja muistuttamalla vieraita turvaväleistä sekä huolehtimalla, ettei yleisiin tiloihin muodostu ryhmiä. Asiakaspaikkoja porrastetaan myös aamiaisella ja päivällisellä sekä kylpylöissä.

Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa viime hetken muutokset ovat mahdollisia, joten Scandic tarjoaa joustavat muutos- sekä peruutusoikeudet.

Lue lisää Scandicin joulusta täältä

Lisätietoa:

Christian Borg
Kaupallinen johtaja
Scandic Hotels Oy
christian.borg@scandichotels.com

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t

Johanna Uimonen

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö 040 713 4120

Tervetuloa Scandic Hotels !

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm.
www.scandichotelsgroup.com