Scandicin nettipohjainen uloskirjautuminen palkittiin

Scandicin nettipohjainen uloskirjautuminen palkittiin

HSMAI Europe on yhteistyössä Hospitality Technology Europen kanssa palkinnut ensimmäistä kertaa Euroopan 20 parasta myynnin, markkinoinnin ja tekniikan alalta. Scandic voitti nettipohjaisella uloskirjautumispalvelullaan kategorian ”the digital winner”.

Palkintoseremonia pidettiin juhlallisessa Jumeirah Carlton Towerissa Lontoossa tiistaina 4 helmikuuta. Scandicin konsernijohtaja Frank Fiskers oli paikalla vastaanottamassa palkintoa.

– Olen todella ylpeä saadessani ottaa vastaan tämän palkinnon Scandicin puolesta ja iloinen siitä, että uusi palvelumme saa kansainvälistä tunnustusta, sanoo Frank Fiskers.

Arvovaltainen raati valitsi 20 parasta toimijaa ajankohtaisten toimenpiteiden perusteella sekä seuraavilla kriteereillä: luovuus ja innovatiivisuus, onnistuneet ja edistykselliset myynti- ja markkinointikampanjat sekä tekniset ratkaisut.

– Palkinto annettiin parhaasta nettipohjaisesta markkinointitoimenpiteestä hotellialalla. Kategoriassa verrattiin toimijoiden nettipalveluja sekä niiden vaikutusta asiakkaisiin. Onnittelemme Scandic Hotelsia siitä, että he ovat kehittäneet ja parantaneet asiakaskokemusta huomattavasti nettipohjaisella uloskirjautumispalvelullaan, toteaa raadin puheenjohtaja, professori Bård Tronvoll Norjasta.

Tunnisteet

Yhteyshenkilö/-t