Ohita
Scandic valittiin valtion majoitus- ja kokouspalvelujen sopimustoimittajaksi – laatukriteereinä turvallisuus sekä rakennus- ja remontointiajankohdat

Tiedote -

Pohjoismaiden suurin hotelliyritys Scandic Hotels Oy on valittu valtion kotimaan ja ulkomaan majoituspalvelujen sekä kotimaan kokous-, tapahtuma- ja virkistyspalvelujen sopimustoimittajaksi. Scandic jatkaa valtion kanssa jo vuosia jatkunutta yhteistyötä, nyt 53 hotellilla ja 45 kokouspaikalla.

Valtionhallinnon yhteishankintojen kilpailuttamisesta vastaava Hansel Oy:n solmimat puitesopimukset Scandic Hotels Oy:n kanssa koskevat kolmea eri osa-aluetta; kotimaan majoituspalveluja, ulkomaan majoituspalveluja sekä kotimaan kokous-, tapahtuma- ja virkistyspalveluja.

”Uusilla puitejärjestelyillä pyrimme vastaamaan valtionhallinnon monipuolisiin majoitus- ja kokoustarpeisiin laadukkaasti ja kattavasti. Kilpailutuksissa huomioitiin hinnan lisäksi myös laatu, jonka myötä esimerkiksi turvallisuudesta ja rakennus- ja remontointiajankohdasta sai lisäpisteitä. Scandic Hotels on meille tuttu sopimuskumppani jo vuosien ajalta, ja olemme iloisia päästessämme jatkamaan hyvin sujunutta yhteistyötä”, Hanselin majoitus- ja kokouspalvelujen kategoriapäällikkö Minna Isoherranen kertoo.

Scandic on valtion suurin hotelli- ja kokouspalvelujen toimittaja

”Valtion puitesopimukset ovat meille äärimmäisen tärkeitä, sillä valtiolla on suuret majoitus- ja kokoustarpeet kaikilla toimintapaikkakunnillamme. Olemme ylpeitä saadessamme jatkaa yhteistyötämme, nyt peräti 53 hotellin ja 45 kokouspaikan voimin valtion suurimpana hotelli- ja kokouspalveluiden toimittajana”, Scandicin yritysmyyntijohtaja Tommy Nordberg sanoo.

Sopimus koskee 44 Scandic-hotellia, 3 Hilton-hotellia, 4 Holiday Inn-hotellia sekä yhtä Indigo- ja yhtä Crowne Plaza -hotellia ja kattaa yhteensä noin 7000 sopimushintaista standard-tasoista huonetta.

”Valintamme on osoitus siitä, että meillä on erittäin kilpailukykyinen tuote niin majoitus- kuin kokouspalveluissakin. On ilo ja kunnia saada toivottaa tervetulleeksi yhä useampi valtion työntekijä meille majoittumaan ja kokoustamaan”, Nordberg jatkaa.

Uudet puitesopimukset astuivat voimaan tämän vuoden alusta. Kotimaan ja ulkomaan majoituspalvelujen osalta sopimukset ovat kaksivuotisia, mutta sisältävät option kahden vuoden jatkokaudesta. Kotimaan kokous-, tapahtuma- ja virkistyspalvelusopimuksen kesto on kaksi vuotta.

Kategoriat

Scandic is the largest hotel company in the Nordic region with 16,000 team members and a network of around 280 hotels in operation and under development. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel sector. Corporate responsibility has always been a part of Scandic’s DNA and Scandic has been a pioneer when it comes to integrating sustainability in all of its operations. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Yhteyshenkilö/-t

Johanna Uimonen

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö 040 713 4120

Tervetuloa Scandic Hotels !

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm.
www.scandichotelsgroup.com