Ohita
Suomen Yrittäjät ja Scandic yhteistyöhön – yrittäjille etuja 280 hotellissa kuudessa eri maassa

Tiedote -

Pohjoismaiden suurin hotelliketju Scandic Hotels Oy on Suomen Yrittäjät ry:n uusi valtakunnallinen majoitusyhteistyökumppani. Yhteistyö tuo Suomen Yrittäjien jäsenistölle useita eri etuja, joista hyötyvät sekä pienet että suuret yritykset.

Scandic Hotels Oy ja Suomen Yrittäjät ry aloittavat yhteistyön, jonka myötä Scandicista tulee Suomen yrittäjien uusi valtakunnallinen majoitusyhteistyökumppani. Yhteistyö tarjoaa majoitus- ja kokousetuja Scandic-hotellien lisäksi Hilton- ja Holiday Inn -hotelleissa Suomessa. Suomen Yrittäjien jäsenten käytössä on yhteensä 280 hotellia kuudessa eri Scandic-maassa.

- Me Scandicilla pystymme tarjoamaan Suomen Yrittäjien jäsenille laajasti sopivia majoituspaikkoja Suomessa 31 paikkakunnalla, jotta he pystyvät pyörittämään omaa yritystoimintaansa mahdollisimman hyvin. Hyvä lepo ja aamiainen mahdollistavat sen, että töitä jaksavat tehdä niin yrittäjät kuin työntekijätkin, Scandicin myyntijohtaja Antti Karjalainen sanoo.
- Lisäksi kokoustuotteista löytyy vaihtoehtoja niin pienempienkin kokousten järjestämiseen kuin isojenkin tapahtumien ja illallisten järjestämiseen, jatkaa Karjalainen.

Suomen Yrittäjien jäsenet ja jäsenyritykset saavat Scandicin majoitus- ja kokouspalveluista keskittämisetuja.

- Tähtäämme aina kumppanuuksiin, jotka ovat merkityksellisiä kaikille osapuolille. Teemme ilolla yhteistyötä Scandicin kanssa, Suomen Yrittäjien viestintäjohtaja Taru Jussila sanoo. - Scandicin laaja ja valtakunnallinen tarjonta takaa jäsenillemme laadukkaan majoituskumppanin, Jussila lisää.

Kategoriat

Scandic is the largest hotel company in the Nordic region with 16,000 team members and a network of around 280 hotels in operation and under development. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel sector. Corporate responsibility has always been a part of Scandic’s DNA and Scandic has been a pioneer when it comes to integrating sustainability in all of its operations. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm. www.scandichotelsgroup.com

Yhteyshenkilö/-t

Johanna Uimonen

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö 040 713 4120

Tervetuloa Scandic Hotels !

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm.
www.scandichotelsgroup.com