Ohita
Uuden hotellitornin rakennustyöt loppusuoralla Vaasassa – hotellihuoneiden varaaminen onnistuu jo

Tiedote -

Scandic Vaasan uudisrakennus tulee valmistuessaan lähes kaksinkertaistamaan hotellin huonekapasiteetin. Avajaisia vietetään huhtikuussa, mutta hotellihuoneiden varaaminen onnistuu jo nyt. Osana uudistusta hotelli aloittaa myös kokouspalveluiden tarjoamisen: vanhaan postitaloon avataan täysin uudet kokoustilat.

Scandic Vaasan lasipintaisen hotellitornin rakennustyöt ovat loppusuoralla. Ulkoapäin rakennus on jo täysin valmis, mutta sisällä työt jatkuvat vielä muutaman kuukauden ajan. Avajaisia uudessa lisärakennuksessa päästään viettämään 10. huhtikuuta.

”Uudisrakennuksen valmistumisen myötä hotellin kapasiteetti kasvaa 68:sta 123 huoneeseen. Pystymmekin palvelemaan entistä paremmin suuria ryhmiä, kuten urheilujoukkueita, ryhmämatkailijoita ja yritysasiakkaita”, kertoo Scandic Vaasan hotellinjohtaja Pia Lehtilä

Uuden hotellitornin huoneet ovat nyt varattavissa hotellin nettisivujen kautta.

Laajempi huonevalikoima tarjoaa jokaiselle jotain

Torniin tulee yhteensä kahdeksan kerrosta, joista Scandic saa käyttöönsä kerrokset 2–6. Yhteensä 55 hotellihuoneen lisäksi uuteen rakennukseen valmistuu kuntosali, joka on hotellivieraiden käytössä.

”Uudistuksen ansiosta voimme tarjota aiempaa laajemman huonevalikoiman asiakkaillemme. Päärakennuksen puolen huoneet ovat erityisen tilavia, ja suurimmassa osassa on oma sauna ja poreamme. Uuden puolen huoneiden sisustus on moderni ja valoisa, ja etenkin ylempien kerrosten huoneista avautuu hienot näkymät Vaasan keskustaan”, Lehtilä kertoo.

Hotellin vastaanotto, baari ja ravintola Qvarken jatkavat toimintaansa päärakennuksessa. Myös aamiainen tarjoillaan päärakennuksen puolella sijaitsevassa aamiaissalissa.

Postitalon tiloihin valmistuu kokoustilaa jopa sadan hengen tapahtumia varten

Osana uudistusta vanhan postitalon tiloihin avataan täysin uusi 400 neliömetrin laajuinen kokousosasto. Tila on yhteydessä uudisrakennukseen, ja se voidaan jakaa yhteensä viiteen erilliseen kokoushuoneeseen. Suurimmillaan tiloissa voidaan järjestää esimerkiksi sadan hengen cocktail-tilaisuus.

”Uusien tilojen lisäksi asiakkaiden käytössä ovat Scandicin koulutetut kokousasiantuntijat – kokousten omat personal trainerit, jotka auttavat määrittelemään tilaisuuden tavoitteet ja myös saavuttamaan ne. Vastaavaa palvelua ei markkinoilla ole toistaiseksi tarjolla”, Lehtilä kertoo.

Scandicin kokouskonsepti näkyy myös kokoustarjoiluissa. Tarjottava ruoka sopii kaikille riippumatta esimerkiksi allergioista, ja valikoimaan kuuluu aina myös terveellisiä ja kevyitä vaihtoehtoja. Myös kokoustilojen varaaminen on mahdollista jo nyt.

Lisätietoa:
Pia Lehtilä
Hotellinjohtaja, Scandic Vaasa
pia.lehtila@scandichotels.com

Tunnisteet

Alueet

Scandic is the largest Nordic hotel operator with a network of about 280 hotels with 55,000 hotel rooms in operation and under development in six countries. Scandic Friends is the biggest loyalty program in the Nordic hotel sector. Corporate responsibility has always been a part of Scandic’s DNA. Since December 2, 2015, Scandic has been listed on Nasdaq Stockholm. Read more about Scandic.

Yhteyshenkilö/-t

Johanna Uimonen

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö 040 713 4120

Julkaisuun liittyvää sisältöä:

Tervetuloa Scandic Hotels !

Scandic is the largest hotel company in the Nordic countries with more than 280 hotels, in operation and under development, in more than 130 destinations. The company is the leader when it comes to integrating sustainability in all operations and its award-winning Design for All concept ensures that Scandic hotels are accessible to everyone. Well loved by guests and employees, the Scandic Friends loyalty program is the largest in the Nordic hotel industry and the company is one of the most attractive employers in the region. Scandic Hotels is listed on Nasdaq Stockholm.
www.scandichotelsgroup.com