Schaeffler julkaisee videosarjan ”Tag Along with Linda”

Schaeffler Nordics ja Baltics julkaisee uuden videosarjan, jonka tarkoituksena on lisätä yritysbrändin tunnettavuutta pohjoismaiden ja Baltian markkinoilla. Tässä videosarjassa katsojat tutustuvat Lindaan, yhtiömme asiakaskeskuksen edustajaan. Kuuden jakson aikana Linda kertoo muun muassa Schaefflerin näkymistä, tuotevalikoimasta ja palveluista sekä selvittää, kuinka voit osallistua Schaefflerin lukuisiin koulutuksiin ja miten Schaefflerin voitelusovellusta käytetään.

”Schaeffler on yksi maailman johtavista auto- ja teollisuussektorin yrityksistä. Autamme päivittäin asiakkaitamme ja yhteistyökumppaneitamme menestymään toimissaan. Suurelle yleisölle brändimme ei kuitenkaan ole niin laajalti tunnettu kuin haluaisimme, ja tähän asiaan haluaisimme muutoksen. Linda, joka normaalisti työskentelee asiakaskeskuksessa, on täydellinen henkilö kertomaan selkeästi lisää Schaeffleristä tässä kuuden videon sarjassa.”, kertoo Erik Askensjö, Schaeffler Nordicsin ja Balticsin toimitusjohtaja.

Näiden videoiden katsojat tulevat tutustumaan sekä Lindaan, että Schaeffleriin viihdyttävällä tavalla. Vaikka tarkoituksena on lisätä paikallisesti Schaefflerin tunnettavuutta viihdyttävällä ja helposti ymmärrettävällä tavalla, katsojat oppivat samalla myös heidän toimintaansa hyödyttäviä asioita.

”Haluamme tavoittaa oikealla tavalla suurta yleisöä ja toivomme videosarjan saavan hyvän vastaanoton. Mielestämme on tärkeää, että videoilla meitä edustaa oma työntekijämme ammattinäyttelijän sijaan; uskomme, että näin annamme Schaeffler Nordicsille ja Balticsille oikeat ja aidot kasvot. Schaeffler on loistava yritys ja haluamme useampien ihmisten tulevan tietoiseksi siitä, mitä me teemme, mitä voimme tarjota ja miten voimme olla avuksi. Tästä tulee olemaan hyötyä kaikille alalla toimiville ihmisille.”, summaa Erik Askensjö.

Ensimmäinen jakso on juuri julkaistu.

Videosarjan löydät Schaefflerin verkkosivuilta sekä LinkedIn- ja YouTube -palveluista.

Katso kaikki jaksot täältä: Videosarja Seuraa Lindaa | Schaeffler Suomi

Linda Brandelius

Lehdistön yhteyshenkilö Manager Communication, Branding and Marketing Nordic and Baltic +46736699981

Schaeffler Group – We pioneer motion

Schaeffler Group on luonut ja edistänyt mullistavia keksintöjä ja tehnyt jatkuvaa kehitystyötä liikkuvuusteknologian alalla yli 75 vuoden ajan. Sähköisen liikkuvuuden innovatiivisten teknologioiden, tuotteiden ja palveluiden, CO₂-tehokkaiden käyttölaitteiden, alustaratkaisujen, teollisuuden digitalisaation ja uusiutuvien energianlähteiden ansiosta yritys on luotettava kumppani liikkuvuuden tehokkuuden, älykkyyden ja kestävyyden lisäämisessä koko tuotteen elinkaaren ajan. Teknologiayritys valmistaa huipputarkkoja komponentteja ja järjestelmiä voimansiirto- ja alustasovelluksiin sekä vierintä- ja liukulaakeriratkaisuja moniin teollisiin sovelluksiin. Schaeffler Groupin myyntitulos vuonna 2023 oli noin 16,3 miljardia euroa. Noin 83 400 työntekijää työllistävä Schaeffler Group on yksi maailman suurimmista perheyrityksistä ja yksi Saksan innovatiivisimmista yrityksistä.

Schaeffler Suomi
Lautamiehentie 3