Schaeffler Alihankintamessuilla 26–28.9.2023, koju E203

Tiedote -

Schaeffler Alihankintamessuilla 26–28.9.2023, koju E203: Schaeffler esittelee uusia innovaatioita Alihankintamessuilla

• Schaeffler osallistuu Suomen johtaville alihankintateollisuuden messuille Tampereella 26.–28.9.
  • Schaeffler esittelee Lifetime Solutions ‑ratkaisut Alihankintamessuilla, missä huollosta vastaavat johtajat voivat tutustua työtään helpottaviin elinikäisen huollon ratkaisuihin
  • Tavoitteena on pidentää merkittävästi järjestelmien ja koneiden elinkaarta käyttämällä jatkuvaa digitaalista kunnonvalvontaa ja ennaltaehkäisevää huoltoa.

Arlandastad, Ruotsi | 18.9.2023 | Autoteollisuuden ja teollisten sektorien maailmanlaajuinen toimittaja Schaeffler esittelee uusimmat innovaationsa Alihankintamessuilla 26–28.9.2023. Innovatiivinen toimittaja ottaa uuden askeleen kohti kokonaisvaltaisempaa järjestelmien ja ratkaisujen kehittämistä.

Lifetime solutions ‑ratkaisut

Schaeffler Lifetime Solutions ‑palveluportfolio on kasvanut vaiheittain viime vuosien aikana muutamasta yksittäisistä tuotteista pisteeseen, jossa koko liiketoimintayksikkö toimii nyt uudella nimellä ja tarjoaa kokonaisvaltaisen valikoiman teollisuuden huoltoratkaisuja. Uudelleennimeäminen johtuu uudelleensuunnatusta palveluportfoliosta, jota on laajennettu vaiheittain viime vuosien aikana yksittäisistä tuoteratkaisuista kokonaisvaltaisiin palveluihin. Uusi nimi ”Lifetime Solutions” ja alaotsikko ”Pidä koneesi käynnissä” symboloivat pyrkimystä vastata työstä ja huollosta vastaavien esimiesten ja johtajien toiveisiin ja tarpeisiin koko koneen elinkaaren ajan.

Laajennetulla palveluportfoliolla pyritään auttamaan käyttäjiä saavuttamaan haastavia kestävyystavoitteita: mitä vähemmän järjestelmissä esiintyy toimintahäiriöitä tai niitä käytetään tuottamattomilla tavoilla, sitä enemmän energiaa säästyy hyödyllisempiin käyttötarkoituksiin. Tehokas, ennaltaehkäisevä huolto on tärkeää resurssien käytön tehostamiseksi ja CO2-päästöjen vähentämiseksi.

Kuten Schaeffler Nordicin toimitusjohtaja Erik Askensjö painottaa: ”Olemme ilolla mukana Alihankintamessuilla myös tänä vuonna. Meille on tärkeää ajatella aina tulevaisuutta ja kehittää parhaat innovaatiot, joiden avulla asiakkaidemme elämä on mahdollisimman helppoa ja kustannustehokasta. Schaeffler Lifetime Solutions koostuu useista tuotteista, palveluista ja ratkaisuista, joita tarjoamme ylpeänä portfoliossamme.”

Vieraile Schaefflerin luona Alihankintamessuilla kojulla E203. Schaeffler Nordicin toimitusjohtaja Erik Askensjö on paikalla keskiviikkona 27.9. ja osallistuu silloin mielellään keskusteluihin ja haastatteluihin. Tapaamisen voi varata ennakkoon Linda Brandeliukselta, jonka yhteystiedot esitellään alla.

Lue lisää palveluratkaisuistamme.

Tietoja Schaeffler Groupista – We pioneer motion

Schaeffler Group on luonut ja edistänyt mullistavia keksintöjä ja tehnyt jatkuvaa kehitystyötä liikkuvuusteknologian alalla yli 75 vuoden ajan. Sähköisen liikkuvuuden innovatiivisten teknologioiden, tuotteiden ja palveluiden, CO₂-tehokkaiden käyttölaitteiden, alustaratkaisujen, teollisuuden digitalisaation ja uusiutuvien energianlähteiden ansiosta yritys on luotettava kumppani liikkuvuuden tehokkuuden, älykkyyden ja kestävyyden lisäämisessä koko tuotteen elinkaaren ajan. Teknologiayritys valmistaa huipputarkkoja komponentteja ja järjestelmiä voimansiirto- ja alustasovelluksiin sekä vierintä- ja liukulaakeriratkaisuja moniin teollisiin sovelluksiin. Schaeffler Groupin myyntitulos oli vuonna 2022 noin 15,8 miljardia. Noin 84 000 työntekijää työllistävä Schaeffler Group on yksi maailman suurimmista perheyrityksistä. Schaeffler teki vuonna 2021 yli 1800 patenttihakemusta, minkä ansiosta se on DPMA:n (Saksan patentti- ja tavaramerkkitoimisto) mukaan Saksan neljänneksi innovatiivisin yritys.

Lehdistön yhteyshenkilö Manager Communication, Branding and Marketing Nordic and Baltic +46736699981

Liitetyt tapahtumat

Schaeffler Group on luonut ja edistänyt mullistavia keksintöjä ja tehnyt jatkuvaa kehitystyötä liikkuvuusteknologian alalla yli 75 vuoden ajan. Sähköisen liikkuvuuden innovatiivisten teknologioiden, tuotteiden ja palveluiden, CO₂-tehokkaiden käyttölaitteiden, alustaratkaisujen, teollisuuden digitalisaation ja uusiutuvien energianlähteiden ansiosta yritys on luotettava kumppani liikkuvuuden tehokkuuden, älykkyyden ja kestävyyden lisäämisessä koko tuotteen elinkaaren ajan. Teknologiayritys valmistaa huipputarkkoja komponentteja ja järjestelmiä voimansiirto- ja alustasovelluksiin sekä vierintä- ja liukulaakeriratkaisuja moniin teollisiin sovelluksiin. Schaeffler Groupin myyntitulos vuonna 2023 oli noin 16,3 miljardia euroa. Noin 83 400 työntekijää työllistävä Schaeffler Group on yksi maailman suurimmista perheyrityksistä ja yksi Saksan innovatiivisimmista yrityksistä.

Schaeffler Suomi
Lautamiehentie 3