Ohita

Tiedote -

Schaeffler Yhdyskuntatekniikka messuilla 10.-11.5.2023 Jyväskylässä, osasto C383: Schaeffler esittelee Lifetime Solutions- ratkaisut Yhdyskuntatekniikka messuilla

• Schaeffler esittelee ratkaisuja ylläpitoon Yhdyskuntatekniikka messuilla, jossa esittelemme kunnossapidon mahdollisuuksia.
  • Pyrkimyksenä on pidentää merkittävästi järjestelmien ja koneiden elinkaarta jatkuvalla digitaalisella tilanvalvonnalla ja ennaltaehkäisevällä huollolla.
  • Lifetime Solutions on uusi liiketoiminta-alueemme, johon kuuluu nyt yksittäisten tuotteiden lisäksi myös holistisia ratkaisuja ja palveluita.

Arlandastad, Ruotsi |3.5.2023 | Autoteollisuuden ja teollisten sektorien maailmanlaajuinen toimittaja Schaeffler esittelee Lifetime Solutions- konseptinsa uusimman innovaation Yhdyskuntatekniikka messuilla 10.-11.5.2023 Jyväskylässä. Innovatiivinen toimittaja ottaa uuden askeleen kohti kokonaisvaltaisempaa ratkaisujen kehittämistä, eikä rajoita toimintaansa vain teollisten sektorien uusiin tuotteisiin. Schaeffler esittelee OPTIMEn, innovatiivisen ratkaisun kunnonvalvontaan ja älykkääseen voiteluun energia- ja infrastruktuurisektorilla.

"Yhdyskuntatekniikka messuilla haluamme lähestyä uusia asiakkaita energia- ja julkisen infrastruktuurin aloilla. Vierailemalla meidän osastolla asiakkaat saavat tietoa innovatiivisista ja kustannustehokkaista, helppokäyttöisistä kunnossapitoratkaisuista", sanoo Jarno Suomela, Vice President, Solutions Business Development.

"Meille on aina tärkeää ajatella eteenpäin ja kehittää parhaita innovaatioita, jotta asiakkaidemme elämä olisi mahdollisimman helppoa ja kustannustehokasta. Schaeffler Lifetime Solutions koostuu useista tuotteista, palveluista ja ratkaisuista, joita voimme ylpeänä esitellä", sanoo Jarno Suomela.

Lifetime Solutions -ratkaisut

Lifetime Solutions kunnossapidon tuotevalikoima, joka on viime vuosina rakentunut muutamasta tuotteesta kattavaksi ratkaisuvalikoimaksi. Tarjoamme kattavan valikoiman teollisuuden kunnossapidon ratkaisuja. Uusi nimi ja mainoslause "Keep your machines rolling" symboloivat palvella kunnossapito- ja huoltopäälliköiden tarpeita ja toiveita koneen koko elinkaaren ajan.

Lähestymistavan tarkoituksena on laajemman palveluvalikoiman avulla auttaa käyttäjiä saavuttamaan haastavat kestävyystavoitteet: mitä vähemmän järjestelmissä on toimintahäiriöitä tai mitä vähemmän niitä käytetään tuottamattomasti, sitä enemmän energiaa voidaan säästää tai käyttää järkevästi. Tehokas, ennaltaehkäisevä kunnossapito on tärkeää resurssien paremman käytön varmistamiseksi ja CO2-päästöjen vähentämiseksi.

Kunnonvalvonta on helppoa ja resursseja säästävää

Schaefflerin keskeisenä tuotteena on innovatiivinen kunnonvalvontaratkaisu: OPTIME, OPTIME C1 ja Smart induktiolämmittimet. Järjestelmä on helppo ottaa käyttöön, sitä voidaan käyttää ilman erikoisosaamista ja se on taloudellinen, joka maksaa itsensä takaisin nopeasti. OPTIME kattaa hyvin monenlaisten koneiden ja usein jopa kokonaisten laitosten kunnonvalvonnan. OPTIME tuottaa merkityksellisiä analyysituloksia, joiden avulla kunnossapito tiimit voivat toimia välittömästi. Tämän ansiosta asiakkaat voivat vähentää seisokkiaikoja ja lisätä koneidensa kannattavuutta. Modulaarinen palvelukonsepti tarjoaa online-, etä- tai paikan päällä tarjottavia palveluja.

Tule vierailulle Schaeffler osastolle C383 Yhdyskuntatekniikka messuille!

Lue lisää palvelu ratkaisuistamme.

Kategoriat

Autoteollisuuden ja teollisten sektorien johtavana maailmanlaajuisena toimittajana Schaeffler Group on luonut ja edistänyt mullistavia keksintöjä ja kehitystyötä liikkeen ja liikkuvuuden aloilla yli 75 vuoden ajan.Sähköisen liikkuvuuden innovatiivisten teknologioiden, tuotteiden ja palveluiden, CO₂-tehokkaiden käyttölaitteiden, teollisuus 4.0 -digitalisaation ja uusiutuvien energianlähteiden ansiosta yritys on luotettava kumppani liikkeen ja liikkuvuuden tehokkuuden, älykkyyden ja kestävyyden lisäämisessä. Teknologiayritys valmistaa huipputarkkoja komponentteja ja järjestelmiä voimansiirto- ja alustasovelluksiin sekä vierintä- ja liukulaakeriratkaisuja moniin teollisiin sovelluksiin. Schaeffler Groupin myyntitulos oli vuonna 2022 noin 15,8 miljardia. 83 000 työntekijää työllistävä Schaeffler on yksi maailman suurimmista perheyrityksistä. Schaeffler teki vuonna 2021 yli 1800 patenttihakemusta, minkä ansiosta se on DPMA:n (Saksan patentti- ja tavaramerkkitoimisto) mukaan Saksan neljänneksi innovatiivisin yritys.

Lehdistön yhteyshenkilö Manager Communication, Branding and Marketing Nordic and Baltic +46736699981

Schaeffler Group on luonut ja edistänyt mullistavia keksintöjä ja tehnyt jatkuvaa kehitystyötä liikkuvuusteknologian alalla yli 75 vuoden ajan. Sähköisen liikkuvuuden innovatiivisten teknologioiden, tuotteiden ja palveluiden, CO₂-tehokkaiden käyttölaitteiden, alustaratkaisujen, teollisuuden digitalisaation ja uusiutuvien energianlähteiden ansiosta yritys on luotettava kumppani liikkuvuuden tehokkuuden, älykkyyden ja kestävyyden lisäämisessä koko tuotteen elinkaaren ajan. Teknologiayritys valmistaa huipputarkkoja komponentteja ja järjestelmiä voimansiirto- ja alustasovelluksiin sekä vierintä- ja liukulaakeriratkaisuja moniin teollisiin sovelluksiin. Schaeffler Groupin myyntitulos vuonna 2023 oli noin 16,3 miljardia euroa. Noin 83 400 työntekijää työllistävä Schaeffler Group on yksi maailman suurimmista perheyrityksistä ja yksi Saksan innovatiivisimmista yrityksistä.

Schaeffler Suomi
Lautamiehentie 3