PK-yrityksille on nyt tarjolla suuryritysten rahoitusratkaisut

PK-yrityksille on nyt tarjolla suuryritysten rahoitusratkaisut

Lähes jokainen yritys tarvitsee rahoitusta jossain vaiheessa elinkaartaan. Sijoitusmaailman jatkuvasta muutoksesta ja markkinoiden haasteista johtuen sijoittajat etsivät uusia sijoituskohteita. Pörssilistatut yritykset ovat lainanneet rahan markkinoilta jo vuosisatoja, mutta pk-sektorilla ei suurilla volyymeilla toimivaa mahdollisuutta ole aiemmin ollut. Nyt on!

Yrityslainamarkkinapaikkaa ylläpitävä, Suomen Pankkiiriliike Oy:n ja yrityksen toimivan johdon omistama Joutsen Rahoitus on valinnut yhteistyökumppaneikseen vahvoja ja arvostettuja toimijoita, jotka hallitsevat oman toimialansa liiketoiminnan.

Joutsen Rahoitus Oy:n toimitusjohtaja Antti Suorsan mielestä yhteistyön aloittaminen Signicatin kanssa oli itsestäänselvyys: ”Tavoitteenamme on rakentaa Euroopan kehittynein yrityslainojen markkinapaikka. Asiakkaidemme vahva sähköinen tunnistaminen on erittäin tärkeää, joten Signicatin palvelukokonaisuus oli kuin meitä varten luotu. Meidän toimintaa on alusta saakka ohjannut ajatus, että teemme itse sen missä me olemme hyviä ja etsimme tarvittavat yhteistyökumppanit täydentämään palvelukokonaisuuttamme. Emme tingi yhteistyökumppaniemmekaan osalta laadusta. Meille oli selvää, että haluamme sähköisten allekirjoitus- ja tunnistamispalveluiden osalta laadukkaan ratkaisun.”

Signicatin maajohtaja Antti Harsunen jatkaa: ”Yksi erittäin mielenkiintoinen ja uniikki yritys lisää asiakaskuntaamme! PK-yrityksien rahoituksen saaminen on nyt verkon kautta helppoa ja turvallista. Autamme Joutsen Rahoitusta Suomessa sekä laajentamaan heidän sähköistä markkinapaikkaansa muualle Eurooppaan.”

Joutsen Rahoitus laajentaa suomalaisten yritysten rahoitusmahdollisuuksia tarjoamalla paremman ja toimivamman sijoitus- ja rahoitusmallin. Tavoitteenamme on luoda taloudellista hyvinvointia rahoitettaville yrityksille, sijoittajille ja yhteistyökumppaneille. Joutsen Rahoituksen omistavat Suomen Pankkiiriliike Oy ja yrityksen toimiva johto.

Signicat on norjalainen vuonna 2007 perustettu luottamuspalveluiden tarjoaja. Signicat tarjoaa sähköistä tunnistautumis- ja välityspalvelua sekä allekirjoituspalvelua. Signicat on markkinajohtaja alallaan ja käsittelee vuositasolla kymmeniä miljoonia tapahtumia. Lue lisää Signicatin ratkaisuista www.signicat.com/solutions