Maailman suosituin parien vibraattori on nyt entistäkin parempi

Maailman suosituin parien vibraattori – suosittu We-Vibe vibraattori, joka asetetaan naisen ylle seksin aikana ja joka stimuloi kumpaakin, miestä ja naista – on saanut uuden ulkoasun: We-Vibe 4:ssä on paranneltu muotoilu, joka takaa tehokkaamman stimulaation niin klitorikselle kuin g-pisteellekin. Sen avulla parisuhteesta saa vieläkin orgasmintäytteisemmän kuin sen edeltäjien We-Vibe 2:n ja 3:n kanssa.

Yhteistyö takaa suuren nautinnon

We-Vibe 4:n uusi, paranneltu muotoilu tarkoittaa mm. sitä, että g-pistettä stimuloiva osa on muotoiltu sopimaan paremmin yhteen naisen anatomian kanssa. Tästä johtuen sisälle asetettava stimulaattori-osa istuu paremmin häpyluun takana ja näin stimuloi g-pistettä tehokkaammin. Muotoilu-uudistus myös takaa, että vibraattori pysyy paikallaan paremmin, jopa vaativissa seksiasennoissa.

Vibraattori on kehitetty yhdessä gynekologien, seksologien ja seksikauppojen kanssa, jotka ovat antaneet valmistajan käyttöön kokemuksensa ja tietämyksensä ihmiskehosta sekä nautinnosta. Näin on varmistettu, että vibraattorin tehokkuutta ja toimintoja on parannettu huomattavasti aikaisempiin versioihin rinnastettuna.

Lisäksi valmistaja on tehnyt yhteistyötä lukuisten pariskuntien kanssa jotka ovat testanneet tuotetta ja antoivat palautetta kehityskaaren varrella muutoksista

.Lopulta kaikki tämä yhteistyö on antanut Standard Innovation Corp., yritykselle We-Vibe 4:n takana, syväluotaavan katsauksen siihen, mikä toimii ja mikä ei. Tämä tietotaito on luonut pohjan vibraattorin parannuksille.Suuret odotuksetEroottisen verkkokaupan, Sinful.fi:n suosituin tuote pariskunnille on We-Vibe 2 ja 3 parien vibraattorit. Näin ollen odotukset uutta uudistunutta vibraattorin menestyksestä ovat suuret:

”Odotukset ovat valtavat. Uskon, että We-Vibe 4 on ainakin yhtä suosittu kuin edeltäjänsä, jos ei suositumpi. Vibraattori saapui juuri varastoomme, ja olen täysin vakuuttunut, että vibraattorin paranneltu ulkomuoto auttaa monia pariskuntia saavuttamaan intensiivisiä seksuaalisia kokemuksia yhdessä”, kertoo Maija Hannula, Sinful.fi verkkokaupan maajohtaja.

Vapaus nauttia

Kuten edeltäjänsä, on We-Vibe 4 muotoiltu niin, että sitä voi käyttää ilman käsiä, pariskunnan harrastaessa seksiä. Mikäli stimulaatiota haluaa varioida tai intensiteettiä kasvattaa, sen voi tehdä kätevästi langattoman kauko-ohjaimen avulla. Valittavana on 6 erilaista kiihottavaa värinää ja erilaisia voimakkuuksia, joiden avulla nautinnosta voi räätälöidä juuri itselleen sopivan.

”Se, että stimulaatiota voi kätevästi säätää, on pieni ja upea lisä, josta on iloa kaikille käyttäjille. Olemme kaikki erilaisia, ja nautimme erilaisesta stimulaatiosta. Näin ollen on nerokasta, että We-Vibe 4 vibraattoria voi säätää helposti miten haluaa. Nyt kaikille on tarjolla juuri sitä, mitä halutaan eikä kompromisseja värinäkuvioiden tai värinän voimakkuuden kanssa tarvitse tehdä”, sanoo Hannula.

• vibraattori
  • seksilelu