smartclip rekrytoi TV5:ltä

Jaakko Rautanen on viimeisin vahvistus TV5:ltä, jossa hän toimi asiakaspäällikkönä. Hän aloittaa smartclipin palveluksessa Suomen myyntivastaavana.

Jaakko Rautanen palkattiin smartclipin Helsingin-toimiston avaamisen myötä. Jaakko Rautanen on viimeksi työskennellyt TV5:llä asiakaspäällikkönä kolmen vuoden ajan. Jaakolla on noin kymmenen vuoden myyntikokemus, ja hän sai aiemmin tänä vuonna arvostetun Vuoden mediamyyjä 2012 -palkinnon.

- Olemme erittäin iloisia saadessamme Jaakon tiimiime. Hänellä on mielenkiintoinen tausta ja pitkä kokemus digitaalisen puolen myyntitehtävistä. Jaakko vastaa myyntiosaston rakentamisesta Suomessa, kertoo smartclip Nordicsin toimitusjohtaja Mattias Spetz.

– Tämä on erittäin hienoa ja jännittävää. smartclip on nuorekas, vaikuttava ja energinen yritys, jolla on ainutlaatuinen tuote, ja se on lisäksi alansa johtava toimija, Jaakko Rautanen sanoo.

• Verkkomedia

• connectedtv
  • ctv
  • display
  • display ad
  • helsinki
  • preroll
  • smartclip
  • smarttv
  • suomi
  • web-video
  • rtb
  • adconion
  • adconion media group

Tietoja smartclip-yhtiöstä

smartclip (www.smartclip.com) on maailmanlaajuinen multiscreen-video- ja brändimainosalustan valmistaja, joka on erikoistunut tarjoamaan videomainosformaatteja kaikentyyppisiin ja -kokoisiin Internet-yhteyttä hyödyntäviin laitteisiin mukaan lukien älypuhelimet, tabletti-PC:t, pelikonsolit, digiboksit, Internet-toiminnolla varustetut televisiovastaanottimet sekä perinteiset PC-tietokoneet.  Yhtiön ratkaisut auttavat mainostajia ja mediatoimistoja kohdentamaan viestintää halutuille kohderyhmille. Julkaisijat hyötyvät smartclipin kehittämästä innovatiivisesta teknologiasta voidessaan hyödyntää kehittämäänsä videosisältöä tehokkaammin, mikä lisää taloudellista tuottoa. smartclipin pääkonttori sijaitsee Saksan Hampurissa ja yhtiö toimii Euroopassa, Australiassa, Yhdysvalloissa ja Latinalaisessa Amerikassa, joissa yhtiö edesauttaa digitaalisen videomainonnan käyttöönottoa uusilla innovaatioilla. smartclip on kokonaan Adconion Media Groupin omistama tytäryhtiö. Adconion Groupilla on ympäri maailmaa kahdessakymmenessä eri maassa yhteensä 24 toimipistettä.

Twitter: @smartclip_Nordi

My Lundberg

Lehdistön yhteyshenkilö PR - and marketing manager PR, marketing, communication, social media, campaign, delivery, +46 (0)70 361 18 10